نویسنده کتاب «قهرمان عادل پارسه» دار فانی را وداع گفت
کد خبر: 3956332
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲

نویسنده کتاب «قهرمان عادل پارسه» دار فانی را وداع گفت

حجت‌الاسلام والمسلمین بنیامین شیرخانی، از نویسندگان، محققان و پژوهشگران حوزه علمیه و داماد آیت‌الله هادوی تهرانی دعوت حق را لبیک گفت.

نویسنده کتاب «قهرمان عادل پارسه»(ذوالقرنین و کوروش) دار فانی را وداع گفتبه گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام و المسلمین بنیامین شیرخانی، از محققان و پژوهشگران حوزه علمیه و داماد آیت‌الله هادوی تهرانی دعوت حق را لبیک گفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین شیرخانی در مسیر زیارت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در جاده مشهد دچار سانحه تصادف شد و بعد از چند هفته که در کما به سر می‌برد، همزمان با ولادت امام علی(ع) دار فانی را وداع کرد.

دفتر آیت‌الله هادوی تهرانی در این خصوص اطلاعیه‌ای صادر کرد که متن آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

به اطلاع می‌رساند فاضل ارجمند، محقق پرتلاش و مؤلف پرکار حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای بنیامین شیرخانی رحمت الله علیه، داماد مکرم حضرت آیت‌الله هادوی تهرانی دامت برکاته که در راه  زیارت حضرت ثامن الائمه علی بن موسی الرضا علیه السلام دچار سانحه اتومبیل شده و مدتی در بیمارستان بستری بود، در سالروز ولادت حضرت امام علی بن ابی طالب علیه‌السلام دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت. امید است که در جوار رحمت واسعه حق تعالی بر سر سفره امیرالمؤمنین (علیه السلام) میهمان باشد.

با توجه به شرایط شیوع ویروس منحوس کرونا، برنامۀ تشییع و ترحیم آن مرحوم مغفور متعاقباً اعلام می‌گردد.

یادآور می‌شود، حجت‌الاسلام شیرخانی، منتخب برخی جشنواره‌های علمی از جمله جشنواره علامه حلی بود و صاحب مقاله و کتاب است. کتاب‌های «توقف ممنوع دو» و «قهرمان عادل پارسه» از جمله آثار آن مرحوم است. 

انتهای پیام
captcha