وزیر بهداشت در سفر به قم با مراجع تقلید دیدار کرد
کد خبر: 3956344
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴

وزیر بهداشت در سفر به قم با مراجع تقلید دیدار کرد

نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور با حضور در قم به دیدار مراجع تقلید شیعیان و علما رفت و گزارشی از اقدامات صورت گرفته در راستای مقابله با شیوع کرونا ارائه کرد.

وزیر بهداشت در سفر به قم با مراجع تقلید دیدار کردبه گزارش ایکنا از قم، سعید نمکی، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور، امروز، هشتم اسفندماه طی سفری که به استان قم داشت، با مراجع عظام تقلید دیدار و گفت‌و گو کرد.

وزیر بهداشت در دیدار با آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی گزارشی از اقدامات صورت گرفته در جهت مقابله با ویروس کرونا ارائه کرد. آیت‌الله مکارم شیرازی نیز ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته برای مقابله با ویروس کرونا بر رعایت دستورات بهداشتی تأکید کرد.

همچنین نمکی در ادامه سفر خود به قم ‌ با آیت الله سبحانی از مراجع عظام تقلید دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

آیت‌الله العظمی سبحانی نیز در این دیدار از تلاش‌های جامعه سلامت کشور برای مقابله با ویروس کرونا قدردانی کرد و تصریح کرد: باید هر چه بیشتر به وضعیت اقتصادی و معیشتی پرستاران و کادر بهداشت و درمان توجه کرد و کادر درمان مجاهدین فی سبیل‌الله هستند. اکنون که سلامت جامعه در معرض خطر جدی است، کادر سلامت مجاهدین فی سبیل الله به شمار می‌آیند.

این مرجع تقلید شیعیان با قدردانی از تلاش‌های جامعه سلامت، افزود: مردم با دعا و توجه و البته با رعایت مسائل بهداشتی باید تلاش کرده تا هر چه زودتر مشکلات برطرف شود.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در ادامه با آیت‌الله جوادی آملی از مراجع عظام تقلید دیدار و گفت‌وگو و گزارشی از روند مقابله با ویروس کرونا در کشور ارائه کرد.

آیت‌الله العظمی جوادی آملی از تلاش‌های یک ساله تیم درمان و جامعه پزشکی برای مهار و درمان ویروس کررونا قدردانی کرد و گفت: این تلاش‌ها قطعاً در نزد خداوند ماجور هست و اجر بزرگ و اجر عظیم برای آن در نظر گرفته می‌شود.

این مرجع تقلید بیان کرد: وجود ویروس کرونا جامعه پزشکی و جامعه علمی ما را پویاتر و فعال‌تر کرده و دانشمندان ما امروز توانستند در زمینه درمان این بیماری مؤثر بوده و برای تولید واکسن جزو اولین‌ها در دنیا باشند.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی که امروز به قم سفر کرده است مورد استقبال رسمی محمد رضارقدیر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم قرار گرفت.

برگزاری جلسه ستاد کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی قم، از دیگر برنامه‌های سفر وزیر بهداشت به قم است.

انتهای پیام
captcha