پوستر «موسم پرواز» در یزد رونمایی شد
کد خبر: 3956598
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۶

پوستر «موسم پرواز» در یزد رونمایی شد

در حاشیه نشست خبری استاندار یزد، از پوستر «موسم پرواز» با هدف آزادی زندانیان جرائم غیرعمد نیازمند حمایت اجتماعی که آزادی 40 زندانی را در قالب کنگره شهدا در نظر دارد، رونمایی شد.

پوستر «موسم پرواز» در یزد رونمایی شدبه گزارش ایکنا از یزد، در حاشیه نشست خبری محمدعلی طالبی؛ استاندار و رئیس کنگره ملی شهدای یزد، از پوستر «موسم پرواز» با هدف آزادی زندانیان جرائم غیرعمد نیازمند حمایت اجتماعی که آزادی 40 زندانی را در قالب کنگره شهدا در نظر دارد، رونمایی شد.

علی‌اکبر محمدپناه، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) استان یزد در این نشست با اشاره به طرح موسم پرواز از آزادی 25 زندانی در اولین مرحله خبر داد و اظهار کرد: 25 زندانی جرائم ناشی از فقر در قالب این برنامه، امروز توسط ستاد فرمان امام از بند رهایی یافتند.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه با اداره‌کل زندان‌های استان از ارائه خدمات در قالب بسته‌های معیشتی به تعداد 1430 بسته، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مدجویان و خدمات به خانواده‌های زندانیان خبر داد.

محمدپناه؛ توزیع 40 هزار بسته معیشتی و 40 سری جهیزیه در راستای کنگره شهدا را از دیگر اقدامات اعلام کرد.

سردار رضا پورشمسی، فرمانده سپاه الغدیر یزد نیز در این نشست گفت: دفاع مقدس در واقع یک عرصه برای عرضه توان و سنجش توانایی افراد بود تا کسانی که دل در گروی این انقلاب و آرمان‌های آن داشتند، توانشان را به نمایش بگذارند و امروز نیز هدف اصلی و والای ما از برگزاری این کنگره تنها برگزاری اجلاسیه یا ارائه خدمات نیست بلکه تلاش داریم همان طور که شهدای دوران دفاع مقدس در کشور ایجاد گفتمان کردند، ما نیز گفتمان خدمت‌رسانی و استفاده از ظرفیت‌های درونی و مردمی کشور را ترویج دهیم.

وی ادامه داد: با مشارکت مردم و مسئولان در امر خدمت‌رسانی این کنگره، امروز شاهد تحقق گاهاً تا دو برابری برنامه‌های تعریف شده و پیش‌بینی شده برای کنگره در استان یزد هستیم و امیدواریم این گفتمان را در دیگر عرصه‌های کشور اعم از سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و دیگر بخش‌ها شاهد باشیم.

انتهای پیام
captcha