فوت ۱۳۴۸ لرستانی بر اثر ابتلا به کرونا
کد خبر: 3956689
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳

فوت ۱۳۴۸ لرستانی بر اثر ابتلا به کرونا

دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به بستری بودن ۱۶۰ بیمار مثبت و مشکوک به کرونا ویروس در بیمارستان‌های استان، گفت: تاکنون یک هزار و 348 لرستانی بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

فوت ۱۳۴۸ لرستانی بر اثر ابتلا به کرونابه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، مریم کوشکی، دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان امروز، 10 اسفندماه در تشریح وضعیت لرستان از نظر ابتلای به کرونا، اظهار کرد: از ابتدای شیوع بیماری ویروس کرونا تا پایان روز هشتم اسفندماه، ۲۱۸ هزار و ۹۹۸ نمونه تست ارسالی انجام شده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۲۱۸ هزار و ۳۳ نمونه تست جواب داده شده که ۶۷ هزار و ۳۸۸ نمونه تست مثبت بوده است، اضافه کرد: همچنین از تعداد تست جواب داده شده ۱۵۰ هزار و ۶۴۱ مورد منفی بوده است.

کوشکی با بیان اینکه متأسفانه تاکنون بر اثر بیماری کرونا ویروس یک هزار و 348 نفر در استان جان خود را از دست داده‌اند، گفت: ۱۶۰ بیمار مثبت و مشکوک به کرونا ویروس در بیمارستان‌های لرستان بستری هستند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان با تأکید بر اینکه کرونای انگلیسی پشت دروازه‌های لرستان قرار دارد، تصریح  کرد: برای جلوگیری از تشدید کرونا ویروس از هرگونه تجمع، ترددهای غیرضروری اجتناب و حتماً در محیط‌های مسقف از تهویه مناسب فضا استفاده شود و این مهمترین راه پیشگیری از بیماری است.

یادآور می‌شود، بر اساس آمار روزهای هفتم و هشتم اسفندماه، ۱۰۳ مورد تست مثبت جدید بدون فوتی گزارش شده است.

انتهای پیام
captcha