نشست شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در یزد برگزار شد
کد خبر: 3956855
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶

نشست شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در یزد برگزار شد

نشست شورای استانی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت یزد با حضور استاندار یزد و جمعی از مسئولان در محل سالن کوثر استانداری یزد برگزار شد.

شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در یزد برگزار شدبه گزارش ایکنا از یزد، نشست شورای استانی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت یزد، 10 اسفند با حضور استاندار یزد و جمعی از مسئولان در محل سالن کوثر استانداری یزد برگزار شد.

محمدعلی طالبی، استاندار یزد در این نشست اظهار کرد: برگزاری کنگره شهدا با رویکرد خدمت‌رسانی در یزد کار جدید و الگویی مناسب در کشور است و باید این روحیه و رویه گسترش یابد.

استاندار یزد افزود: خدمات‌رسانی به مردم این استان در ابعاد مختلف به نیت شهدای انقلاب‌ اسلامی کار بسیار ضروری و ارزشمند است و باید حتی بعد از برگزاری کنگره چهار هزار شهید در شهرها و روستاها ادامه یابد.

وی با قدردانی از تمامی افرادی که در برگزاری کنگره زحمت کشیدند تا این اقدامات ادامه یابد، بیان کرد: باید از این تجربه نو که امسال در استان صورت گرفت برای سال‌های آینده استفاده کرد و خدمت به مردم بیش از گذشته پیگیری شود.

استاندار یزد اظهار کرد: برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نه‌تنها یک‌نهاد و اداره بلکه همه مردم و دستگاه‌های اجرایی باید در کنار هم وظایف خود را در این حوزه مهم به نحو مناسب انجام دهند که این کار رسالتی مهم و خروجی آن بسیار ارزشمند است.

طالبی بیان کرد: حرکت‌های فرهنگی و خدمات‌رسانی برای ترویج فرهنگ شهادت در جامعه در تمامی دستگاه‌های مسئول و رسانه‌ها، نهادها و تشکل‌ها برای ارائه خدمت به مردم انجام شود که تحقق آن در جامعه بسیار ضروری است و همه در قبال آن مسئول هستند.

استاندار یزد تصریح کرد: باید در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همواره به دنبال کارهای جدید بود و رویکرد باید خدمات‌رسانی و نگاه نسل جوان در برنامه‌ها باشد و هرچند در این خصوص در استان کارهای خوبی صورت گرفت ولی کافی نیست و باید سطح کارهای انجام‌شده ارتقا یابد.

طالبی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی به فرهنگ و مکتب شهید سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس اشاره کرد و همکاری همگان در سایه برنامه‌ریزی و همدلی همه اقشار و نهادها و تشکل‌ها را خواستار شد.

حجت‌الاسلام عباس زارع، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد نیز در این نشست گزارشی از اقدامات انجام‌شده در راستای برگزاری دومین کنگره ملی شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ارائه کرد.

وی همچنین برنامه‌های مختلف بنیاد در راستای بزرگداشت روز شهید و مقام جانباز را تشریح کرد و از مشارکت دستگاه‌های مختلف استان قدردانی کرد.

انتهای پیام
captcha