مراقب آرامش قبل از طوفان کرونا باشیم
کد خبر: 3957907
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴

مراقب آرامش قبل از طوفان کرونا باشیم

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با اشاره به اینکه مراقب آرامش قبل از طوفان کرونا باشیم گفت: مردم ویروس کرونا را جدی بگیرند و گول مقطعی کاهش آمارها را نخوریم.  

مراقب آرامش قبل از طوفان کرونا باشیمبه گزارش ایکنا از یزد، ابراهیم سلمانی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهیدصدوقی یزد، امروز، ۱۶ اسفند در نشست مجازی با خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر بستری‌های مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان به ۱۳۶ تن رسیده است.

وی ادامه داد: از این تعداد، ۳۸ نفر به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت‌های ویژه حضور داشته و خدمات دریافت می‌کنند.
 
سلمانی با اشاره به اینکه این شرایط می‌تواند آرامش قبل از طوفان باشد، افزود: باید مراقب باشیم و گول مقطعی کاهش آمارها را نخوریم.
 
وی تأکید کرد: هر زمانی که مردم دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کردند اثر آن را شاهد بودیم و هر زمان که توجه مردم نسبت به شیوه نامه‌ها کمتر شد، شاهد موج بعدی بودیم.
 
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با اشاره  به شناسایی موارد مثبت کرونای انگلیسی در استان و سرعت انتقال بالای ویروس جهش یافته تصریح کرد: اگر مردم شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند از این شرایط عبور خواهیم کرد ولی اگر همچون پاییز امسال شاهد عادی انگاری در جامعه باشیم، خطر به شکل جدی‌تر باز می‌گردد و ویروس‌های جهش یافته می‌توانند خطرآفرین باشند. 

انتهای پیام
captcha