ویژه‌نامه «حُسن یوسف» در یزد چاپ می‌شود
کد خبر: 3957990
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۲

ویژه‌نامه «حُسن یوسف» در یزد چاپ می‌شود

سردبیر ویژه‌نامه کنگره ملی شهدای استان یزد گفت: جلد اول ویژه‌نامه دومین کنگره ملی چهار هزار شهید استان یزد با عنوان ویژه‌نامه «حُسن یوسف» چاپ می‌شود.

جلد اول ویژه نامه کنگره ملی شهدا به چاپ می رسدبه گزارش ایکنا از یزد، عالیه مهرابی، سردبیر ویژه‌نامه کنگره ملی شهدای استان یزد،  16 اسفند در نشست مجازی با خبرنگاران با اشاره به چاپ اولین جلد ویژه‌نامه دومین کنگره ملی شهدای استان دارالعباده و درالعلم یزد اظهار کرد: این ویژه‌نامه با عنوان «حُسن یوسف» و در ۱۷۵ صفحه تنظیم و منتشر می‌شود.

وی افزود: در این ویژه‌نامه به فعالیت‌های شاخص کمیته‌های ۲۲ گانه کنگره در راستای تحقق ۴۰ خدمت شاخص شهرستان‌های استان که در حاشیه برگزاری دومین کنگره ملی شهدای این استان انجام می‌شود و همچنین پیام‌ها و مصاحبه‌ها با مسئولان پرداخته شده است.

سردبیر ویژه‌نامه کنگره ملی شهدای استان یزد گفت: زندگی‌نامه ۱۴ شهید شاخص استان یزد که در اجلاسیه نهایی مورد تجلیل قرار می‌گیرند نیز از دیگر بخش‌های این ویژه‌نامه است.

مهرابی بیان کرد: جلد دوم ویژه‌نامه دومین کنگره ملی ۴۰۰۰ شهید استان دارالعباده و دارالعلم یزد نیز در روز اجلاسیه نهایی که فروردین ۱۴۰۰ برگزار می‌شود، تهیه و منتشر می‌شود.

یادآور می‌شود اجلاسیه نهایی دومین کنگره ملی چهار هزار شهید استان دارالعباده و دارالعلم یزد، فروردین 1400 و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در این استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha