بانوی یزدی در سالروز شهادت امام‌کاظم نذر خود را ادا کرد
کد خبر: 3958601
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴

بانوی یزدی در سالروز شهادت امام‌کاظم نذر خود را ادا کرد

همزمان با سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) بانوی یزدی با پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال زمینه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد را فراهم و نذر خود را ادا کرد.

ادای نذر بانوی یزدی ، اهدای مبلغ ۱۰ میلیون تومان جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمدبه گزارش ایکنا از یزد، همزمان با سالروز شهادت حضرت موسی بن جعفر(ع)، بانوی یزدی با حضور در دفتر ستاد دیه استان یزد مبلغ ۱۰ میلیون تومان در راستای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد به این ستاد اهدا و نذر خود را ادا کرد.

این بانو در خصوص این اقدام نیک گفت: به دلیل گره‌ای که در زندگی داشتم، نذر کردم در صورت رفع مشکل و این گرفتاری مبلغی را جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اهدا کنم که به محض این نیت و در زمان بسیار کوتاهی گره از کارم باز شد، امیدوارم این عمل مورد قبول حق واقع شده و با اهدای این مبلغ هرچند ناچیز توانسته باشم گره‌ای از زندگی یک انسان باز کنم.

همچنین در اقدامی اعضای خیریه مهر الهی مبلغ 80 میلیون ریال را جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد به ستاد دیه استان یزد اهدا کردند که اعضا این خیریه هدف از این اقدام خداپسندانه را آزادی زندانیانی بیان کردند که به دلایل غیرعمد در زندان به سر می‌برند و اظهار امیدواری کردند: امیدواریم تا قبل از سال جدید این مددجویان در کنار خانواده‌های خود باشند و عید سال ۱۴۰۰ را در کنار خانواده خود جشن بگیرند.

انتهای پیام
captcha