کمک 5 نیکوکار یزدی به آزادی زندانیان مالی در اولین روز ماه شعبان
کد خبر: 3959896
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰

کمک 5 نیکوکار یزدی به آزادی زندانیان مالی در اولین روز ماه شعبان

همزمان با فرارسیدن ماه شعبان و باتوجه به نزدیک شدن به عید نوروز، پنج نیکوکار یزدی با اهدای مبالغی به ستاد دیه استان یزد زمینه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد را فراهم کردند.

کمک 5 نیکوکار یزدی به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد همزمان با فرارسیدن ماه شعبانبه گزارش ایکنا از یزد، همزمان با فرارسیدن ماه شعبان و باتوجه به نزدیک شدن به عید نوروز، پنج نیکوکار یزدی با اهدای مبالغی به ستاد دیه استان یزد زمینه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد را فراهم کردند.

یک خانواده یزدی با راه‌اندازی پویشی در گروه مجازی خانواده هزینه خرید آجیل شب عید را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص دادند و با پرداخت 50 میلیون ریال زمینه آزادی یک زندانی از زندان را فراهم کردند.

یکی از اعضا این خانواده در خصوص این اقدام گفت: با توجه به شرایط کرونایی امسال و با عنایت به این موضوع که در بهار سال جدید نمی‌توان مانند سال‌های قبل به دید و بازدید و عید دیدنی پرداخت، لذا با توجه به این شرایط پویشی را در گروه مجازی خانواده راه‌اندازی کردیم و هر خانواده بسته به توان مالی خود مبلغی را اهدا کرد.

همچنین یک بانوی یزدی با حضور در دفتر ستاد دیه استان مبلغ 50 میلیون ریال را جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اهدا کرد، این بانوی یزدی نیز هدف از این اقدام خداپسندانه را خشنودی قلب امام زمان (عج) و آزادی یک محکوم مالی قبل از سال جدید بیان کرد.

یک تازه داماد یزدی نیز مبلغ 50 میلیون ریال را به آزادی زندانیان محکوم مالی اختصاص داد. این جوان یزدی هدف خود از این اقدام خداپسندانه را سعادت و خوشبختی در زندگی مشترک بیان کرد و گفت: ان‌شاءالله تمام جوانان در زندگی خود خوشبخت و موفق بوده و امیدوارم توانسته باشم با اختصاص این هزینه هرچند ناچیز نقش کوچکی در شادی قلب یک انسان داشته باشم.

یک مهندس و یک قناد یزدی نیز با حضور در دفتر ستاد دیه استان یزد به ترتیب مبلغ 70 میلیون و 100 میلیون ریال را جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اهدا کردند. این نیکوکاران نیز هدف از این اقدام خداپسندانه را رونق در کسب کار و شکرگزاری به دلیل وجود نعمت سلامتی بیان کردند.

انتهای پیام
captcha