طرح «قرار بی‌قراران 2» در یزد اجرایی شد
کد خبر: 3960841
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱

طرح «قرار بی‌قراران 2» در یزد اجرایی شد

طرح «قرار بی‌قراران 2» در قالب دعای مستجاب چهل مادر شهید در اولین روز از سال 1400 به همت گروه راویان شهادت هیئت انصار ولایت دارالعباده و جمعی از هیئات مذهبی استان یزد اجرایی شد.

طرح «قرار بی‌قراران 2» در یزد اجرایی شدبه گزارش ایکنا از یزد، در گام دوم طرح «قرار بی‌قراران» و در اولین روز از سال 1400 چهل مادر شهید در سطح استان، در خلوتی عارفانه بر سر سفره مناجات، شهدا را واسطه قرار داده و با تلاوت زیارت عاشورا دست به دعا برده و به دامان پاک حضرت زهرا(س) توسل جستند و از خداوند متعال فرج و سلامتی امام زمان(عج) و سلامتی رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی)، دفع بلای کرونا از همه مردم و سلامتی و شفای همه بیماران را خواستار شدند.

حجت‌الاسلام مهدوی‌نژاد، مسئول هیئت انصار ولایت دارالعباده یزد در حاشیه این طرح اظهار کرد: «قرار بی‌قراران» وعده جمعی از مادران عزیز شهدا است که از ته دل بی‌قرار فرزندان شهیدشان هستند.

وی با بیان اینکه خدای متعال ارزش ویژه‌ای برای موی سفید کهنسالان مخصوصاً مادران قائل است، گفت: «قرار بی‌قراران»، چهل مادر شهید راگرد هم جمع می‌کند، چهل مادر شهید هرکدام در منزل خود بر سر سجاده ‌نشسته و فرزند شهیدشان را نزد خدای متعال واسطه قرار می‌دهند و در یک ساعت مشخص دست به دعا برمی‌دارند، زیارت عاشورا می‌خوانند و به ائمه اطهار توسل می‌جویند.

یادآور می‌شود طرح «قرار بی‌قراران» به همت گروه راویان شهادت هیئت انصار ولایت دارالعباده و جمعی از هیئات مذهبی استان یزد در گام اول، 16 بهمن 1399 به طور همزمان با قرائت زیارت عاشورا و توسل چهل مادر شهید در شهر یزد برگزار شد و گام سوم و چهارم این طرح نیز  قرار است به صورت کشوری و بین‌المللی به نیت ظهور امام عصر(عج) و... برگزار شود.

انتهای پیام
captcha