۵۳ زندانی جرائم غیر عمد در هرمزگان؛ چشم‌انتظار کمک خیران
کد خبر: 3961654
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹

۵۳ زندانی جرائم غیر عمد در هرمزگان؛ چشم‌انتظار کمک خیران

مدیرکل زندان‌های هرمزگان گفت: در حال حاضر ۵۳ زندانی دیه و جرائم غیر عمد با بدهی بیش از ۱۰۶ میلیارد تومان در زندان‌های استان به سر می‌برند که نیازمند یاری خیران و نیکوکاران هستند.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان، مصطفی کیشانی، مدیرکل این نهاد، صبح امروز، 9 فروردین، اظهار کرد: در سال گذشته بیش از ۱۲۲ میلیارد تومان از بدهی ۲۰۶ نفر از زندانیان دیه و جرائم غیر عمد با تلاش مددکاران و ستاد دیه پرداخت و بیش از ۱۰ میلیارد ریال نیز از شکات، تخفیف گرفته شد.

وی با اشاره به اینکه از محل مشارکت‌های مردمی، کمک‌های خیران، بیمه، صندوق خسارت‌های بدنی و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه، بخش دیگری از بدهی این زندانیان تأمین شد، تصریح کرد: هم‌اکنون همه زندانیانی که بدهی آن‌ها کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان است و حداقل یک ماه در زندان تحمل حبس کرده‌اند، از زندان‌های استان آزاد شدند.

مدیرکل زندان‌های هرمزگان در پایان یادآور شد: در حال حاضر نیز ۵۳ زندانی دیه و جرائم غیر عمد با بدهی بیش از ۱۰۶ میلیارد تومان در زندان‌های استان به سر می‌برند که نیازمند یاری خیران و نیکوکاران هستند.

انتهای پیام
captcha