اولین گردهمایی بزرگ مهدوی فرهنگیان کشور برگزار می‌شود
کد خبر: 3961871
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱

اولین گردهمایی بزرگ مهدوی فرهنگیان کشور برگزار می‌شود

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد از برگزاری اولین گردهمایی بزرگ مهدوی فرهنگیان کشور در فضای مجازی به همت دبیرخانه کشوری پایگاه انتظار و مهدویت در این استان خبر داد.

اولین گردهمایی بزرگ مهدویسعید غفاریان، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، اظهار کرد: اولین گردهمایی بزرگ مهدوی ویژه فرهنگیان سراسر کشور، مدیران، معاونان و مربیان آموزشی و پرورشی، رابطان مهدویت و دبیران و آموزگاران در فضای مجازی از سوی دبیرخانه کشوری پایگاه انتظار و مهدویت در این استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این گردهمایی با همکاری معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) و اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد برگزار خواهد شد.

غفاریان افزود: در این گردهمایی حجت‌الاسلام محمدصادق کفیل؛ معاونت اسبق بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) و مدرس ارشد مرکز تخصصی مهدویت به سخنرانی با موضوع «راهکارهای توسعه معارف مهدوی» خواهد پرداخت.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد یادآور شد: این گردهمایی، از ساعت 20:15 امشب، چهارشنبه، 11 فروردین با پخش زنده از شبکه شاد کانال‌های  معاونت پرورشی و فرهنگی به آدرس @parvareshifarhangi و اداره‌کل قرآن، عترت و نماز به آدرس @Parvareshi1 برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha