حمایت از توانخواهان با مشارکت در پویش «سفره‌دار»
کد خبر: 3964371
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴

حمایت از توانخواهان با مشارکت در پویش «سفره‌دار»

با توجه به محدودیت‌های کرونایی و عدم امکان برگزاری مراسم افطار و اطعام از سوی نیکوکاران، مؤسسه خیریه کهریزک پویشی با عنوان «سفره‌دار» را برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی مؤسسه خیریه کهریزک، «سفره‌دار» پویشی است که نیکوکاران با مشارکت در آن می‌توانند مؤسسه خیریه کهریزک را در تهیه مواد غذایی یاری کنند.

محمدعلی احمدی تنکابنی، مدیر روابط عمومی مؤسسه خیریه کهریزک، درباره این پویش گفت: در دو آسایشگاه کهریزک تهران و استان البرز، روزانه هفت هزار پرس غذا طبخ و در بین توانخواهان توزیع می‌شود که تأمین مواد اولیه این غذاها، فقط با مشارکت نیکوکاران عزیز امکان‌پذیر است. از این رو پویش «سفره‌دار» برای حمایت خیراندیشان از مؤسسه خیریه کهریزک برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: شرایط ویژه و خیز مجدد ویروس کرونا باعث تداوم قرنطینه آسایشگاه خیریه کهریزک شد. هر سال در ماه مبارک رمضان، مراسم افطار و اطعام در آسایشگاه برگزار می‌شد که متأسفانه امسال حضور نیکوکاران، خیّران و هرگونه تجمعی در آسایشگاه ممنوع است. از این رو خیران می‌توانند با شرکت در این پویش، سفره‌دار بیش از سه هزار سالمند، معلول، بیمار ام اس، کودک معلول ذهنی و کودک اختلال اوتیسم باشند.

احمدی تنکابنی اضافه کرد: نیکوکارانی که قصد شرکت در پویش «سفره‌دار» را دارند، می‌توانند به صورت آنلاین از طریق پایگاه اینترنتی این مؤسسه به نشانی www.kahrizakcharity.com و یا مراجعه به دفاتر مؤسسه خیریه کهریزک در سطح شهر، کمک‌های نقدی یا غیر نقدی خود را اهدا کنند.

وی در پایان با قدردانی از حمایت همیشگی نیکوکاران، یادآور شد: آسایشگاه خیریه کهریزک بنیادی غیر دولتی، غیر انتفاعی و مردمی است که از ۴۹ سال پیش، فعالیت خود را در خدمت‌رسانی به همنوعان نیازمند آغاز کرده و در طول این سال‌ها با حمایت ویژه خیران و نیک‌اندیشان، اداره شده است.

انتهای پیام
captcha