طرح «همای رحمت» در یزد اجرایی می‌شود
کد خبر: 3964613
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱

طرح «همای رحمت» در یزد اجرایی می‌شود

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از تهیه سبدهای غذایی با همت و مشارکت داوطلبان و خیران استان و توزیع بین افراد کم‌برخوردار و نیازمند در قالب طرح «همای رحمت» در ماه مبارک رمضان خبر داد.

اجرای طرح همای رحمت توسط هلال احمر استان یزد در ماه رمضانبه گزارش ایکنا از یزد، محسن حرازی‌زاده، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد، امروز، 25 فروردین در جمع خبرنگاران با اشاره به تبعات منفی کرونا در جامعه، اظهار کرد: رکود شدید اقتصادی، بسته شدن بازار، تعطیلی کسب و کار و فعالیت‌های روزانه مردم، جمعیت هلال احمر را بر آن داشت تا در ارتباط با معیشت مردم همانند گذشته، جدای فعالیت‌ها و اقداماتی که در عرصه درمان و سلامت صورت گرفته، انجام دهد.

وی با بیان اینکه شعار این مجموعه با محور داوطلبان به عنوان حلقه اتصال توان توانمندان به نیاز نیازمندان تأکید دارد، گفت: طرح «همای رحمت» همچون سنوات گذشته با حضور پرشور خیران و با هدف ترویج فرهنگ انفاق، ایثار و سنت‌های حسنه اسلامی با حفظ کرامت انسانی نیازمندان و ایجاد فضایی مناسب برای تعامل نیکوکاران و هدایت کمک‌های مردمی اجرایی می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با اشاره به تهیه اقلام معیشتی توسط جمعیت هلال احمر یزد، گفت: این جمعیت در نظر دارد با همت و مشارکت خیران به منظور رفع بخشی از مشکلات معیشتی پسا کرونا، ادای نذورات برای متوفیان با نیت خیران، ادای نذورات افطاری با نیت خیران، بسته‌‌های معیشتی خوراکی را تهیه و در اختیار نیازمندان قرار دهد.

وی گفت: از مردم نوعدوست یزد دعوت می‌شود تا همانند گذشته این نهاد را همراهی کنند و اقلام اهدایی بسته بندی و استاندارد شامل ماکارانی، رب گوجه، مرغ، برنج و... را به همه شعب جمعیت هلال احمر استان یزد تحویل داده یا با پرداخت‌های نقدی از طریق کد دستوری #35*112* و یا شماره حساب 4978656033 و شماره کارت 9488-2853-3374-6104 بنام جمعیت هلال احمر نزد بانک ملت در تهیه سبدهای معیشتی یار و یاور خانواده‌های کم برخوردار استان باشند.

انتهای پیام
captcha