آزادی ۲۲۰ زندانی بدهکار مالی در لرستان
کد خبر: 3965596
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱

آزادی ۲۲۰ زندانی بدهکار مالی در لرستان

مدیرکل زندان‌های لرستان با اشاره به آزادی ۲۲۰ زندانی بدهکار مالی در لرستان طی یک سال گذشته، گفت: با توجه به محدودیت‌های کرونایی و عدم برگزاری جشن گلریزان، پویش مردمی آزادی زندانیان بدهکار مالی لرستان راه‌اندازی می‌شود.

آزادی ۲۲۰ زندانی بدهکار مالی در لرستانعبدالمجید کشوری، مدیرکل زندان‌های لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به جایگاه ویژه کمک و بخشش در راه خداوند، اظهار کرد: به استناد آیات قرآن کریم قرض نیکو و قرض‌الحسنه دادن علاوه بر ثواب اخروی، دارای اجر مادی است.

وی با اشاره به سنت زیبای جشن گلریزان در طول ماه مبارک رمضان، گفت: در سنت حسنه جشن گلریزان با مشارکت خیرین و انسان‌های نیکوکار همواره بخشی از زندانیان جرایم غیرعمد و بدهکاران مالی به آغوش خانواده باز می‌گردند.

کشوری با بیان اینکه برخی از بدهکاران مالی در استان لرستان و یا کسانی که توان پرداخت دیه را ندارند چشم انتظار یاری خیرین و انسان‌های نیکوکار هستند، افزود: امسال با توجه به محدودیت‌های کرونایی و محدودیت برگزاری جشن‌های گلریزان پویش مردمی آزادی زندانیان بدهکار مالی استان لرستان در فضای مجازی راه‌اندازی می‌شود.

مدیرکل زندان‌های استان لرستان با تأکید بر لزوم اهمیت نقش اصحاب رسانه در انعکاس و فرهنگ‌سازی کمک به زندانیان جرایم غیرعمد و بدهکار مالی، اضافه کرد: تمام مبالغ جمع‌آوری شده در قالب این پویش صرف آزادی زندانیان بدهکار مالی شده و گزارش عملکرد آن به‌صورت شفاف در رسانه‌ها منتشر خواهد شد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته با وجود مشکلات اقتصادی شاهد رشد آزادی زندانیان بدهکار مالی در استان لرستان بودیم، اظهار کرد: در سال ۹۸ تعداد ۱۲۸ نفر از زندانیان در استان لرستان آزاد شد این در حالی است که در سال ۹۹ به همت انسان‌های خیّر و نیکوکار ۲۲۰ نفر از بدهکاران مالی از زندان‌های استان لرستان آزاد شدند.

مدیرکل زندان‌های استان لرستان با دعوت از خیران و نیکوکاران جهت پیوستن به این پویش آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و بدهکاران مالی در استان لرستان، گفت: بیش از ۲۰۰ زندانی مالی در زندان‌های استان برای آزادی و بازگشت به خانواده نیازمند یاری سبز خیران و نیکوکاران هستند.

انتهای پیام
captcha