مسابقه «قرآن صاعد» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3966478
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱

مسابقه «قرآن صاعد» در یزد برگزار می‌شود

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی، فرهنگی قرآن و عترت استان یزد از برگزاری مسابقه «قرآن صاعد» با موضوع قرآن و ماه رمضان در صحیفه سجادیه ویژه ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

مسابقه قرآن صاعد در یزد برگزار می‌شودحجت‌الاسلام حمیدرضا مطهریان، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی، فرهنگی قرآن و عترت استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد از برگزاری مسابقه «قرآن صاعد» در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار کرد: این مسابقه با همت اتحادیه قرآنی استان و حمایت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: سؤالات مسابقه از دعاهایی که آیات قرآن در آن آمده و دعاهای مربوط به ماه مبارک رمضان و دعای ختم قرآن از صحیفه سجادیه استخراج شده است.

مطهریان با اشاره به اینکه اقشار مختلف در سطح کشور نیز می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند گفت: متن و ترجمه صحیفه سجادیه از سایت عرفان و ترجمه استاد انصاریان استخراج شده و فایل مربوطه در اپلیکیشن افق بارگذاری شده است.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی، فرهنگی قرآن و عترت استان یزد با اشاره به اینکه جوایزی به قید قرعه به کسانی که به بیشترین سؤالات پاسخ صحیح دهند، تقدیم می‌شود یادآور شد: در این مسابقه به 50 نفر از برگزیدگان جایزه نقدی 200 هزار تومان اهدا خواهد شد.

مطهریان آخرین مهلت شرکت در این مسابقه را ساعت 24 روز عید سعید فطر اعلام کرد و گفت: نحوه قرعه‌کشی و اعلام نتایج متعاقباً به اطلاع رسانده خواهد شد.

انتهای پیام
captcha