پویش «نذر رهایی» برای آزادی زندانیان غیرعمد در کرمانشاه آغاز شد
کد خبر: 3966738
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱

پویش «نذر رهایی» برای آزادی زندانیان غیرعمد در کرمانشاه آغاز شد

مدیرکل زندان‌های استان کرمانشاه گفت: هم‌زمان با ماه مبارک رمضان، مراسم جشن گلریزان به‌منظور آزادی زندانیان جرائم غیرعمد زندان‌های استان کرمانشاه برگزار می‌شود و تا پایان این ماه ادامه دارد.

حمیدرضا پوریانی، مدیرکل زندان‌های استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به آغاز پویش «نذر رهایی» برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در ماه مبارک رمضان، گفت: امسال با توجه به شرایط ناشی از کرونا، مراسم جشن گلریزان در فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان برای حضور در این پویش می‌توانند کمک‌های خود را از طریق شماره حساب ۰۱۰۶۳۴۲۵۱۵۰۰۷ و یا شماره کارت ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۰۹۱۰۴۳ به‌نام ستاد دیه مردمی زندان‌های استان کرمانشاه واریز کنند، افزود: برگزاری مراسم جشن آزادی زندانیان در ماه رمضان از سابقه طولانی برخوردار است که با کمک به آزادی زندانیان غیرعمد شادی را به خانواده‌های گرفتار زندانیان باز می‌گرداند.

مدیرکل زندان‌های استان کرمانشاه با اشاره وضعیت نابسمان اقتصادی، گفت: بسیاری از افراد آبرومند دچار مشکل شده‌اند و در زندان هستند که امید است با کمک‌های مردم و خیران در مسیر رفع گرفتاری آنان قدم برداریم.

پوریانی با بیان اینکه ستاد دیه استان کرمانشاه از موفق‌ترین ستاد‌ها در کشور است و اعضاء این ستاد از بزرگان و معتمدین شناخته شده هستند، افزود: این ستاد سال گذشته موفق به آزادی ۱۷۰ زندانی جرائم غیر عمد شده که این امر نشانگر اهتمام لازم این ستاد در امر آزادی به موقع زندانیان دارد.

وی در پایان از مردم درخواست کرد تا با اطلاع‌رسانی به دوستان و آشنایان برای شرکت در پویش آزادسازی زندانیان، کمک‌های نقدی خود را به هر میزان که در توان دارند برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد پرداخت کنند.

انتهای پیام
captcha