اعلام همکاری انتقال خون کردستان با پویش «نذر خون در ماه میهمانی خدا»
کد خبر: 3968391
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳

اعلام همکاری انتقال خون کردستان با پویش «نذر خون در ماه میهمانی خدا»

مدیرکل انتقال خون استان کردستان با اشاره به کاهش اهداکنندگان خون در دوران شیوع ویروس کرونا گفت: با توجه به نیاز بیماران آمادگی خود را برای همکاری با پویش «نذر خون در ماه میهمانی خدا» اعلام می‌کند.

محمد سعید کریمیان، مدیرکل انتقال خون استان کردستان، در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: به همت سپاه بیت‌المقدس استان کردستان و بسیج محلات در دو شهرستان سنندج و قروه پویش «نذر خون در ماه میهمانی خدا» راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه این پویش یک پویش ملی برای حمایت از بیماران هموفیلی و نیازمند به خون است، افزود: این پویش از 10 اردیبهشت‌ماه آغاز شده و تا 17 اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد یافت.

مدیرکل انتقال خون استان کردستان با اشاره به کاهش اهداکنندگان خون در دوران شیوع ویروس کرونا بیان کرد: با توجه به نیاز بیماران آمادگی خود را برای همکاری با پویش «نذر خون در ماه میهمانی خدا» اعلام می‌کند.

وی ادامه داد: در ماه مبارک رمضان علاوه بر نوبت صبح اداره انتقال خون استان کردستان در شیفت عصر از ساعت ۱۷ بعدازظهر تا ۲۲ شب آماده دریافت خون از اهدا کنندگان خیر کردستانی است.

کریمیان در پایان یادآور شد: در شب‌های قدر مردم تا ساعت ۲۴ شب می‌توانند نسبت به اهدای خون اقدام کنند که با توجه به محدودیت‌های تردد شبانه در صورت جریمه شدن پلاک خودروی آن‌ها به پلیس راهور استان کردستان اعلام و جریمه حذف خواهد شد.

انتهای پیام
captcha