سیل در یزد 3 فوتی و یک مفقودی برجای گذاشت +عکس
کد خبر: 3969233
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰

سیل در یزد 3 فوتی و یک مفقودی برجای گذاشت +عکس

بارش باران بهاری در شامگاه دوشنبه، 13 اردیبهشت و جاری شدن سیل در شهرستان اردکان و بیاضیه، سه فوتی و یک نفر مفقودی به دنبال داشت .

سیل در یزد 3 فوتی و یک مفقودی برجای گذاشت +عکسمحسن حرازی‌زاده یزدی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد اظهار کرد: پس از حادثه دیشب در محور چوپانان که 10 نفر دچار حادثه شدند، 9 نفر نجات و جهت اسکان به پایگاه هلال احمر انتقال یافتند و یک نفر فوت که جسد وی صبح امروز با همکاری نیروهای بسیج و سپاه پیدا شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: در سحرگاه امروز وقوع سیل در بیاضیه و حادثه برای چهار نفر اطلاع داده شد، در این راستا دو نفر از عوامل راهداری جهت امدادرسانی به یک دستگاه خودرو مزدا با دو سرنشین که در سیل گرفتار شده بود، اعزام که هر دو خودرو دچار سیل گرفتگی شدند و پس از اطلاع، یکی از سرنشینان راهداری نجات و متاسفانه نفر دوم فوت که جسد وی توسط نیروهای امدادی صبح امروز پیدا شد.

وی عنوان کرد: دو سرنشین خودرو مزدا که مفقود شده بودند، جسد یکی از سرنشینان صبح امروز پیدا شد و عملیات جستجو برای دیگر فرد مفقودی همچنان ادامه دارد.

حرازی زاده عنوان کرد: عملیات جستجو و نجات با حضور هفت تیم امدادی و بیش از 30 نفر نیروهای هلال احمر اعم از تیم‌های امدادی شهرستان یزد، اشکذر، اردکان و واکنش سریع استان با هفت خودرو عملیاتی و دو موتور امدادی و دیگر نیروهای امدادی اورژانس، راهداری، نیروی انتظامی، مدیریت بحران، پلیس راه، بسیج و سپاه و .... در منطقه ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha