قدردانی «حسین رفیعی» از معلمی همراه
کد خبر: 3969470
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲

قدردانی «حسین رفیعی» از معلمی همراه

یکی از قاریان ممتاز کشورمان با انتشار پستی هفته معلم را به صورت ویژه به رحیم خاکی، قاری بین‌المللی کشورمان تبریک گفته است.

به گزارش ایکنا، حسین رفیعی، قاری ممتاز کشورمان در پستی اینستاگرامی روز معلم را به رحیم خاکی، قاری بین‌المللی کشور تبریک گفت. رفیعی در این پست که به مناسبت هفته معلم منتشر کرده، نوشته است:

«استاد دکتر رحیم خاکی در روزهای سختی که بدترین روزهای زندگیم به حساب میاد در شرایطی که هیچکس حامی من نبود، بدون اینکه نیازی به من داشته باشند، حامی و پناه من بودند و اگر توصیه‌ها و نصایح و حمایت‌های این استاد نبود، معلوم نیست چه بر سر من می‌آمد و مسیر زندگیم به کدام سمت می‌رفت، هر چقدر از بزرگواری ایشون بگم کم گفتم.

چند وقت پیش که به بیماری کرونا مبتلا شده بودند یک هفته تمام شب و روز اشک می‌ریختم و دست به دعا بودم، هیچکس نمی‌تونه جای شما رو برام پر کنه، درسته توفیق دیدارتون رو ندارم، ولی روزی نمیشه که به یادتون نباشم و محبت‌های شما جلوی چشمم نیاد؛ جانم به فدای شما استاد هفته معلم به شما اسطوره اخلاق و مردانگی مبارک».

یادآور می‌شود، حسین رفیعی در حالی که در سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در سال 1395 رتبه ممتاز را به دست آورده بود در اعتراض به نتایج دهمین دوره ارزیابی قاریان و حافظان قرآن کریم برای همیشه از مسابقات خداحافظی کرد تا عرصه مسابقات یکی از قاریان خوشخوان خود را بدون اینکه موفق به کسب رتبه‌ای بین‌المللی شود یا به رقابتی بین‌المللی اعزام شود، از دست بدهد.

پست اینستاگرامی «حسین رفیعی» برای «رحیم خاکی»

انتهای پیام
captcha