خلق پوستر «اربعینی‌ها؛ فاتحان قدس» در یزد
کد خبر: 3969677
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵

خلق پوستر «اربعینی‌ها؛ فاتحان قدس» در یزد

به مناسبت روز جهانی قدس، پوستر «اربعینی‌ها؛ فاتحان قدس» اثر امید کُردی به همت حوزه هنری یزد تولید و منتشر شد.

خلق پوستر «اربعینی‌ها؛ فاتحان قدس» در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، به مناسبت روز جهانی قدس، پوستر «اربعینی‌ها؛ فاتحان قدس» اثر امید کُردی از هنرمندان جوان و فعال عرصه گرافیک استان توسط حوزه هنری یزد تولید و منتشر شد.

امید کُردی درباره موضوع اثر گفت: این اثر با توجه به نقش لشکر آخرالزمانی اربعینی‌ها در تحقق هدف مقدس مسلمانان که رهایی و آزادی قدس شریف از چنگال رژیم غاصب صهیونیستی است با استفاده از عامیانه‌ترین المان اربعین یعنی چای موکب‌های اربعین تولید شده است.

وی با اشاره به نام پوستر افزود: در این طرح، چای موکب اربعین روی نقشه ریخته شده و در قسمت فلسطین عبارت اسرائیل را به دریا انداخته است و عبارت شعار پوستر که «اربعینی‌ها؛ فاتحان قدس» هستند، مجسم شده است.

این طراح گرافیک خلق اثر درباره فلسطین و قدس را یک وظیفه دانست و اظهار کرد: همواره درخصوص موضوعات مختلف روز دغدغه طراحی پوستر داشته‌ام و این موضوع هم از این قاعده مستثنا نبود. بسیار مفتخرم که بتوانم از آموزه‌های اندک خودم در حوزه گرافیک، قدمی برای اهداف الهی و خداپسندانه بردارم.

یادآور می‌شود پوستر «اربعینی‌ها؛ فاتحان قدس» در فضای مجازی و پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه هنری استان یزد به نشانی artyazd.ir در دسترس علاقه‌مندان است.

انتهای پیام
captcha