کارگروه شناسایی و اولویت‌بندی رفع موانع تولید در یزد ایجاد می‌شود
کد خبر: 3969678
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱

کارگروه شناسایی و اولویت‌بندی رفع موانع تولید در یزد ایجاد می‌شود

با دستور رئیس کل دادگستری استان و با هدف اولویت‌بندی و برنامه‌ریزی متناسب جهت شناسایی و رفع موانع تولید، یک کارگروه ویژه در این موضوع تشکیل می‌شود.

کارگروه شناسایی و اولویت بندی رفع موانع تولید در استان یزد تشکیل می گرددبه گزارش ایکنا از یزد، با دستور رئیس کل دادگستری استان و با هدف اولویت‌بندی و برنامه‌ریزی متناسب جهت شناسایی و رفع موانع تولید، یک کارگروه ویژه در این موضوع تشکیل می‌شود.

غلامعلی دهشیری، رئیس کل دادگستری استان یزد، امروز، 16 اردیبهشت، تسریع در شناسایی و حل مشکلات واحدهای تعطیل شده و یا واگذار شده را ضروری برشمرد و اظهار کرد: شناسایی بنگاه‌های تعطیل قابل احیا، شناسایی بنگاه‌های نیمه تعطیل نیازمند حمایت قضایی و شناسایی و برخورد کیفری با متخلفان و عاملان تعطیلی کارخانجات از مهمترین اهدافی است که باید پیگیری و دنبال شود.

وی بر استفاده از ظرفیت‌های استانداری، فرمانداری و اداره صنعت، معدن و تجارت تأکید کرد و گفت: برای رصد و پیگیری مشکلات این قسم واحدهای تولیدی، تحقق جهش تولید و رفع موانع تولید، باید همه ظرفیت را به کار گماشت و بسیج کرد.

یادآور می‌شود در این دستور به دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و بازرس کل استان تأکید شده است ضمن بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و زمینه‌سازی برای شناسایی بهتر موانع تولید، نتایج حاصل از تلاش کارگروه ظرف یک ماه گزارش شود.

انتهای پیام
captcha