تداوم کمک هیئات مذهبی یزد به آزادی زندانیان
کد خبر: 3970142
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴

تداوم کمک هیئات مذهبی یزد به آزادی زندانیان

به مناسبت ماه مبارک رمضان هیئات مذهبی یزد با اختصاص مبالغی به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد به پویش «سهم من آسمان» پیوستند.

تداوم کمک هیئات مذهبی یزد به آزادی زندانیانبه گزارش ایکنا از یزد، به مناسبت ماه مبارک رمضان هیئات مذهبی یزد با اختصاص مبالغی به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد به پویش «سهم من آسمان» پیوستند. 

در این راستا هیئت عزادارن حسینی فدائیان ابوالفضل «باغ گندم» یزد با اهدای مبلغ ۲۰ میلیون تومان جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد به این پویش پیوست.

دره زرشکی پیرغلام و سردسته این هیئت هدف از این اقدام خداپسندانه را خشنودی خداوند متعال بیان کرد و در این خصوص گفت: در سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری مراسم افطار به سبک و شیوه هر ساله نبود و به همین منظور آشپزخانه هیئت باغ گندم اقدام به پخت و توزیع غذا برای نیازمندان کرد و در کنار این حرکت خداپسندانه مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال نیز از سوی اعضای این هیئت جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد جمع‌آوری و به ستاد دیه اهدا شد.

یادآور می‌شود این هیئت در ماه محرم و در قالب پویش «هر هیئت آزادی یک زندانی» مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان به ستاد دیه استان یزد اهدا کرده بود.

همچنین حسینیه گازرگاه یزد در اقدامی مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال را جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به ستاد دیه استان یزد اهدا کرد.

محمدتقی مداح‌زاده مسئول این هیئت قدیمی استان یزد در خصوص این اقدام خداپسندانه گفت: یکی از قدیمی‌ترین حسینیه‌ها و تکایای یزد، حسینیه گازرگاه است که در بافت تاریخی این شهر واقع و از قدیم تاکنون در ایام مختلف مانند رمضان و محرم در این حسینیه مراسم روضه خوانی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در سال جدید و با توجه به شرایط کنونی اجتماع و برای جلوگیری از انتشار این ویروس منحوس این هیئت هزینه برگزاری مراسم سفره افطار خود را به ستاد دیه استان یزد اهدا کرد.

یادآور می‌شود هیئت گازرگاه یزد در ایام محرم سال گذشته مبلغ ۱۲ میلیون تومان را تحت پویش هر هیئت آزادی یک زندانی به ستاد دیه استان اهدا کرده بود.

انتهای پیام
captcha