بانوی حافظ قرآن کریم در اردکان تجلیل شد
کد خبر: 3970788
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴

بانوی حافظ قرآن کریم در اردکان تجلیل شد

در مراسمی، با حضور امام‌جمعه اردکان و رئیس تبلیغات اسلامی این شهرستان از زهرا هاتفی، حافظ کل قرآن کریم تجلیل به عمل آمد.

بانوان اردکانی حافظ کل قرآن کریمبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید اسماعیل شاکر، امام‌جمعه اردکان، امروز، 21 اردیبهشت در مراسم تجلیل از زهرا هاتفی، حافظ کل قرآن کریم اظهار امیدواری کرد: خداوند متعال به ما توفیق عنایت کند هر چه بیشتر با قرآن کریم انس داشته باشیم و دستورات این کتاب الهی را در زندگی بکار بندیم.

وی با اشاره به اهمیت حفظ قرآن کریم و لزوم الگو بخشی به جوانان و نوجوانان گفت: همه ما وظیفه داریم برای توسعه فعالیت‌های قرآنی در سطح جامعه بویژه این شهرستان تلاش کنیم.

امام‌جمعه اردکان اظهار کرد: حفظ قرآن، نعمتی است که با امور مادی قابل‌ مقایسه نیست لذا از حافظان قرآن می‌خواهیم که در راه جذب دیگران، تربیت شاگردان، نشر و تبلیغ این فرهنگ به‌عنوان بهترین باقیات‌الصالحات در جامعه تلاش کنند.

وی از مؤسسات قرآنی و افرادی که در این راه تلاش می‌کنند و به‌ویژه از خانواده‌های حافظان قرآن که با حمایت و پشتیبانی‌های معنوی خود زمینه دستیابی به این موفقیت را فراهم می‌کنند، تشکر و قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام حسین حیدریان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردکان نیز در این مراسم با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر لزوم تربیت حافظان قرآن کریم، گسترش جلسات حفظ در مساجد سطح شهرستان را از برنامه‌های این اداره برشمرد.

یادآور می‌شود زهرا هاتفی، بانوی حافظ کل قرآن کریم، حفظ قرآن خود را زیر نظر اساتید مؤسسه قرآنی نورالزهرا (س) به پایان رسانده و در طرح‌های ملی اعطای مدرک به حفاظ قرآن کریم نیز شرکت کرده است.

انتهای پیام
captcha