نماز عید فطر در یزد اقامه می‌شود
کد خبر: 3971117
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲

نماز عید فطر در یزد اقامه می‌شود

همزمان با عید سعید فطر، نماز این عید در شهرستان‌های استان یزد برگزار می‌شود که با قرائت دعای ندبه و برنامه‌های فرهنگی مختلف همراه خواهد بود.

نماز عیدفطر در یزد اقامه می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، همزمان با عید سعیدفطر، نماز این عید، در شهرستان‌های استان یزد برگزار می‌شود که با قرائت دعای ندبه و برنامه‌های فرهنگی مختلف همراه خواهد بود.

نماز عید سعید فطر در مرکز استان از ساعت 6:30 صبح روز عید توسط آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد در محل امامزاده سیدجعفر محمد(ع) یزد اقامه می‌شود.

این برنامه که با رعایت دستوالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می‌شود، با پخش زنده از شبکه استانی یزد همراه خواهد بود.

همچنین نماز عید در جوار گلزار شهید گمنام کاظمیه یزد، برگزار می‌شود که با قرائت دعای پرفیض ندبه با نوای حجت‌الاسلام عالم،  اقامه نماز توسط آیت‌الله سیدمحمدکاظم مدرسی، امام جمعه بخش مرکزی یزد و  جمع‌آوری فطریه و کفاره همراه است.

نماز عید فطر در شهرستان‌های استان نیز برپا می‌شود که در این راستا این مراسم از ساعت 8 صبح روز عید توسط آیت‌الله اعرافی امام جمعه میبد در محل مصلی این شهر برگزار می‌شود و با اجرای گروه تواشیح نورالبیان همراه است.

این مراسم در شهرستان مهریز توسط حجت‌الاسلام والمسلمین محی‌الدینی، امام جمعه مهریز همراه با دعای ندبه از ساعت 6 صبح در حسينيه باغ‌بهار برگزار خواهد شد.

نماز عید سعید فطر در شهرستان تفت توسط حجت‌الاسلام والمسلمین گلوردی، امام جمعه تفت از ساعت 6:30 صبح روز عید در حسینیه بزرگ امام(ره) تفت اقامه می‌شود. 

در شهر هرات نیز این مراسم توسط حجت‌الاسلام جعفری امام جمعه هرات در محل گلزار شهدا و در اشکذر در محل مصلی جمعه این شهرستان توسط امام جمعه اشکذر اقامه می‌شود.  

در اطلاعیه‌های این مراسم‌ها بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی نمازگزاران و به همراه داشتن مهر، زیرانداز و مفاتیح تأکید شده است.

انتهای پیام
captcha