تمام ظرفیت‌های سپاه لرستان تا ریشه‌کنی کرونا در خدمت مردم است
کد خبر: 3971208
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲

تمام ظرفیت‌های سپاه لرستان تا ریشه‌کنی کرونا در خدمت مردم است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه لرستان با اشاره به اجرای رزمایش کمک مؤمنانه و آزادی ۱۵۰ زندانی جرایم غیرعمد از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون به همت این نهاد، گفت: تمام ظرفیت‌های سپاه لرستان تا ریشه‌کنی ویروس کرونا در خدمت مردم است.

تمام ظرفیت‌های سپاه تا ریشه‌کنی کرونا در خدمت مردم استبه گزارش ایکنا از لرستان، مجید سوری، معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، ۲۲ اردیبهشت در چهارمین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه سپاه لرستان با اشاره به اینکه تمام ظرفیت‌های سپاه تا ریشه‌کنی ویروس کرونا در خدمت مردم است، اظهار کرد: مرحله چهارم کمک‌های مؤمنانه امروز از سوی سپاه اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه در رمضان امسال با هم‌افزایی دستگاه‌ها، توان گروه‌های جهادی و ظرفیت خیرین، ۳۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد، تصریح کرد: در همین مدت ۴۰ سری جهیزیه به خانواده‌های بی‌بضاعت تحویل و ۳۴ زندانی با همکاری خیرین و ستاد دیه استان آزاد شدند.

سوری با اشاره به اینکه در طول اسفند سال گذشته و فروردین امسال، ۳۰ میلیارد تومان با همکاری خیرین و گروه‌های جهادی در قالب رزمایش مؤمنانه به مردم خدمات ارائه شده است، تصریح کرد: تا پایان ویروس کرونا در کنار مردم خواهیم بود چراکه بخشی از مردم در این ایام با مشکلات اقتصادی مواجه شدند و وظیفه ما حمایت از آنان است.

آزادی ۱۵۰ زندانی به همت سپاه لرستان

معاون هماهنگ‌کننده سپاه لرستان با بیان اینکه با همکاری نواحی سپاه و تدبیر فرمانده سپاه لرستان در خصوص کاهش بار مشکلات اقتصادی ناشی از کرونا گام‌های بزرگتری در حوزه‌های مختلف بر خواهیم داشت، افزود: از اول رزمایش کمک مؤمنانه تاکنون فقط ۲۰۳ هزار بسته از سوی سپاه پاسداران لرستان بین مردم محروم و کم‌بضاعت توزیع و ۱۵۰ زندانی جرایم غیرعمد در طول شیوع ویروس کرونا تاکنون آزاد شدند.

وی از طبخ و توزیع ۲۵۰ هزار پرس غذای گرم به همت مجموعه سپاه لرستان در ماه مبارک رمضان امسال خبر داد و گفت: از زمان همه‌گیری کرونا در لرستان تاکنون ۷۰۰ هزار غذای گرم از سوی سپاه طبخ و توزیع شد.

سوری با اشاره به اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون ۵۰۰ هزار بسته بهداشتی از سوی سپاه لرستان بین مردم توزیع شده و این روند تا نابودی ویروس کرونا ادامه خواهد داشت، بیان کرد: در همین مدت نیز ۹۰۰ هزار بسته بهداشتی بین مردم استان توزیع شده است.

انتهای پیام
captcha