محفل قرآنی «ربیع‌ القرآن» به میزبانی یزد برگزار ‌شد
کد خبر: 3971319
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۹

محفل قرآنی «ربیع‌ القرآن» به میزبانی یزد برگزار ‌شد

محفل قرآنی «ربیع‌ القرآن» با همکاری ادارات کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد و تهران به میزبانی استان یزد برگزار ‌شد.

محفل قرآنی «ربیع‌ القرآن» به میزبانی یزد برگزار ‌شدبه گزارش ایکنا از یزد، محفل قرآنی «ربیع‌ القرآن» با همکاری ادارات کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد و تهران به میزبانی استان یزد برگزار ‌شد.

در این محفل محمدرضا زارعشاعی، قاری ممتاز استان یزد به قرائت آیاتی از کلام‌الله مجید ‌پرداخت و همچنین تفسیر آیاتی از قرآن کریم و برگزاری مسابقه چهارگزینه‌‌ای، از دیگر برنامه‌های این محفل قرآنی بود.

این محفل که به صورت مجازی و در بستر اسکای‌روم برگزار ‌شد، آخرین جلسه از سلسله محافل قرآنی «ربیع‌القرآن» بود که از ابتدای ماه مبارک رمضان با محوریت اداره کل کتابخانه‌های عمومی تهران و همکاری ادارات کل استانی نهاد برپا شده است.

یادآور می‌شود اداره کل ترویج کتابخوانی و امور فرهنگی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، همزمان با ماه مبارک رمضان و شروع به کار محافل قرآن و عترت در کتابخانه‌های استان‌ها، ویژه‌برنامه محفل انس با قرآن کریم «ربیع القرآن» را با هدف توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی و تعمیق باورهای دینی در خانه و خانواده، با مشارکت ادارات‌ کل کتابخانه‌های عمومی استان‌ها و با حضور قاریان ممتاز کشور به صورت مجازی برگزار کرد.

انتهای پیام
captcha