خیران یزدی زمینه آزادی ۲۵ محکوم مالی را فراهم کردند
کد خبر: 3971465
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۷

خیران یزدی زمینه آزادی ۲۵ محکوم مالی را فراهم کردند

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از کمک ۲۲ میلیارد ریالی مردم نوعدوست و نیکوکاران یزدی در ماه رمضان خبر داد و گفت: مردم این استان از ابتدای سال جاری تاکنون زمینه آزادی ۲۵ محکوم مالی را از زندان‌های استان فراهم کردند.

خیران یزدی زمینه آزادی 25 محکوم مالی را فراهم کردندسیدمسعود عظیمی، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد از کمک دو میلیارد و 200 میلیون تومانی مردم نوعدوست و نیکوکاران یزدی در ماه مبارک رمضان به منظور آزادی زندانیان جرائم غیرعمد خبر داد و اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 25 محکوم مالی از زندان‌های استان آزاد شده‌اند.

عظیمی ادامه داد: بدهی این محکومان مالی مبلغ 18 میلیارد و 50 میلیون تومان بود که مبلغ 15 میلیارد و 179 میلیون تومان توسط کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان یزد از شکات گذشت رضایتمندانه اخذ و با پرداخت مبلغ دو میلیارد و 871 میلیون تومان زمینه آزادی این 25 محکوم مالی از زندان‌های استان فراهم شد که  دو  نفر از این محکومان زن و مابقی مرد بودند.

وی افزود: از این تعداد زندانیان آزاد شده تعداد 14 محکوم مالی، 6 محکوم نفقه، 4 محکوم مهریه، یک محکوم دیه بودند که با مساعدت مردم دارالعباده از زندان‌های استان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد با تقدیر و تشکر از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد به دلیل همکاری با ستاد دیه استان در ماه مبارک رمضان گفت: ستاد دیه استان در این ماه پُر برکت اقدام به طراحی تعداد 12 بنر به منظور جذب کمک‌های نیکوکاران و نصب آنها در نقاط پر تردد شهر و برگزاری سه ویژه برنامه گلریزان، تهیه و تولید و پخش سه ویژه برنامه گلریزان مجازی به صورت اینترنتی و پخش آن از صفحه یزد فرهنگ کرد که همه این اقدامات با همت این سازمان انجام شد.

وی با اشاره به تولید برنامه تلویزیونی «ماه مهربانی» گفت: این برنامه در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت 18:30 از شبکه استانی یزد پخش و تأثیر بسیار بسزایی در فرهنگسازی و جذب کمک‌های نیکوکاران در ایام ماه مبارک رمضان داشت.

عظیمی بیان کرد: نیکوکاران می‌توانند مبالغ اهدایی خود را به شماره کارت مجازی 6668-6666-7270-5041 به نام ستاد دیه استان یزد و با شماره‌گیری کد دستوری #۱۱۳۳*۶۶۵۵* کمک‌های خود را به این ستاد اهدا کنند.

انتهای پیام
captcha