تداوم برنامه‌های تبلیغات اسلامی یزد در فضای مجازی
کد خبر: 3972042
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹

تداوم برنامه‌های تبلیغات اسلامی یزد در فضای مجازی

مسئول روابط‌عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: برنامه‌های این سازمان با شیوع کرونا در قالب فضای مجازی ارائه شد که با تداوم این برنامه ها همراه هستیم.

تداوم برنامه‌های تبلیغات اسلامی یزد در فضای مجازیسعید صدیقی، مسئول روابط‌عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی این واحد اظهار کرد: روابط‌عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد همواره سعی کرده است، در مناسبت‌های مختلف برنامه‌های متعددی را به مرحله اجرا درآورد که ساخت مستند ذوالشهادتین از آن جمله است.

وی ادامه داد: این مستند ویژه بزرگداشت رحلت علامه مصباح یزدی و ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی به همت روابط‌عمومی تهیه و در فضای مجازی و همچنین شبکه استانی پخش شد.

صدیقی، برگزاری طرح 10 شب 10 مستند به مناسبت ایام الله دهه غدیر، ویژه برنامه 40 شب 40 مسجد بزرگداشت آیت الله مصباح یزدی، برگزاری سلسله جلسات با مسئولان روابط عمومی نهادهای فرهنگی استان و همچنین سلسله جلسات با روابط عمومی شهرستان‌های استان و اجرای رویداد ملی پیشگام در استان یزد را از دیگر اقدامات ذکر کرد.

وی، با اشاره به راه‌اندازی پویش‌های مختلف در مناسبت‌های ملی و مذهبی گفت: در این زمینه با شیوع کرونا پویش دعا و استغفار، پویش سلامت به منظور تکریم و تجلیل از کادر درمان، پویش پادکست‌های صوتی ویژه مبلغات حوزه‌های علمیه خواهران به مناسبت ولادت امام رضا(ع) در ضای مجازی راه اندازی و در حال اجراست.

صدیقی طرح سردار شهید سلیمانی در سراسر استان یزد و برگزاری دوره تولید محتوا به صورت هفتگی ویژه مبلغات را از دیگر اقدامات دانست و گفت: با شیوع کرونا برنامه‌های این واحد نه تنها به تعطیلی منجر نشد بلکه در قالب فضای مجازی با تعدد بیشتری همراه بود، به نحوی که ویژه برنامه تفسیر صحیفه سجادیه با بیان استاد محمدرضا شایق به صورت لایو زنده در مسجد تک منار محله خرمشاه یزد، گردهمایی مجازی طلاب و روحانیون استان یزد با مسئولان به صورت زنده، مراسم یادبود درگذشتگان بیماری کرونا به صورت لایو زنده پنجشنبه‌ها در امامزادگان، دیدارهای مردمی مدیرکل با استفاده از ظرفیت‌ فضای مجازی و همچنین تولید پادکست‌های مناسبتی از آن جمله بوده است.

مسئول روابط‌عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد، توزیع بسته‌های معیشتی به اقشار  نیازمند و آسیب‌دیده، برگزاری نشست خبری مدیرکل و همکاری با خبرگزاری‌های همسو در استان از دیگر اقدامات بیان کرد.

انتهای پیام
captcha