1400 نیکوکار یزدی به حامیان اکرام ایتام و محسنین پیوستند
کد خبر: 3972281
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴

1400 نیکوکار یزدی به حامیان اکرام ایتام و محسنین پیوستند

معاون توسعه مردمی کمیته امداد استان یزد گفت: 1400 نیکوکاری یزدی حمایت دو هزار یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت این نهاد را در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین برعهده‌گرفته و به جمع حامیان پیوستند.

1400 نیکوکار یزدی به جمع حامیان اکرام ایتام و محسنین پیوستندبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی کمیته امداد، غلامرضا مشعلچی، معاون توسعه مردمی کمیته امداد استان یزد با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان به‌ویژه در شب‌های قدر دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری سطح استان یزد نسبت به ثبت‌نام از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین اقدام کردند اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان امسال ۱۴۰۰ نیکوکاری یزدی حمایت ۲۰۰۰ یتیم و فرزند محسنین (غیر یتیم) تحت حمایت کمیته امداد در سطح استان در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین برعهده‌گرفته و به جمع حامیان پیوستند.

وی افزود: مهرورزان یزدی می‌توانند با پرداخت ماهیانه حداقل ۵۰ هزار تومان حمایت فرزندان معنوی خود را بر عهده بگیرند و در این کار خداپسندانه شرکت کنند.

معاون توسعه مردمی کمیته امداد استان یزد یادآور شد: مردم نیکوکار استان یزد می‌توانند همچنان علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر این نهاد برای مشارکت در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین، از طریق سامانه اینترنتی ekram.emdad.ir نیز نسبت به ثبت‌نام و حمایت ایتام و فرزندان نیازمند موردنظر خود اقدام کنند.

وی یادآور شد: ۴۶۰۰ یتیم و فرزند محسنین (غیر یتیم) تحت حمایت کمیته امداد در سطح استان از حمایت ۱۱ هزار حامی نیکوکار در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین بهره‌مند هستند.

مشعلچی بیان کرد: درگاه‌های اینترنتی emdad.ir و mohsenin.ir نیز برای سهولت در دریافت کمک‌ها در نظر گرفته‌شده است

انتهای پیام
captcha