موانع پیش روی کارآفرینی بانوان یزدی شناسایی می‌شود
کد خبر: 3973778
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵

موانع پیش روی کارآفرینی بانوان یزدی شناسایی می‌شود

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد با اشاره به لزوم تبیین منویات رهبر انقلاب و برنامه‌ریزی منسجم برای حرکت در مسیر تحقق شعار سال، از شناسایی و رفع موانع پیش روی تولید و کارآفرینی بانوان خبر داد.

موانع پیش روی کارآفرینی بانوان یزدی شناسایی می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از استانداری، اعظم کاظمی، مدیرکل دفتر اموربانوان و خانواده استانداری یزد با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها اظهار کرد: دفتر امور بانوان و خانواده استانداری نیز اهتمام ویژه‌ای بر رفع موانع پیش روی مسیر تولید و تسهیل در امر سرمایه‌گذاری جهت تحقق شعار سال خواهد داشت.

وی با اشاره به ضرورت تبیین و واکاوی منویات رهبر معظم انقلاب و برنامه‌ریزی منسجم جهت حرکت در مسیر تحقق شعار سال گفت: در این راستا با همکاری و معاضدت دستگاه‌های اجرایی، موانع تولید و کارآفرینی بانوان در عرصه‌های تولید، کشاورزی، پویایی و ورزش، هنر و نقش آفرینی‌های هنری و خدمات، شناسایی و برنامه‌هایی جهت رفع آن‌ها در دستور کار قرار دارد.

کاظمی تسهیل‌گران اقتصادی و اجتماعی، پشتیبان‌های مشاغل خانگی، کلینیک‌های اشتغال و کارآفرینی، مؤسسات خیریه کارآفرینی، مؤسسات مردم‌نهاد فعال در عرصه‌های بانوان و خانواده را حامیان بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و تولیدی دانست و بر توجه و حمایت از آن‌ها تأکید کرد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد با اشاره به توسعه بازار‌های مجازی عرضه و فروش محصولات تولیدی در سال‌های اخیر بیان کرد: با هماهنگی بین‌ دستگاهی باید پیوند بین مشاغل خانگی و حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطی برقرار و تقویت شود.

وی بیان کرد: امیدواریم در پرتو همراهی و همدلی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی بتوانیم گام های مؤثری را در حوزه زنان و خانواده جهت تحقق شعار سال برداریم.

انتهای پیام
captcha