پوستر رویداد «نماز و عفاف و حجاب» در یزد رونمایی شد
کد خبر: 3973951
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰

پوستر رویداد «نماز و عفاف و حجاب» در یزد رونمایی شد

پوستر دومین رویداد مجازی مد و لباس استان یزد با موضوع «نماز و عفاف و حجاب» با حضور جمعی از مسئولان استان رونمایی شد.

پوستر رویداد «نماز، عفاف و حجاب» در یزد رونمایی شدبه گزارش ایکنا از یزد، پوستر دومین رویداد مجازی مد و لباس استان یزد با موضوع «نماز و عفاف و حجاب»، امروز، 5 خرداد با حضور سیدمحمد رستگاری فرماندار یزد، مجید جوادیان‌زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان، سیدمحمد موسوی رئیس ستاد اقامه نماز استان، اعظم کاظمی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد و جمعی دیگر از مسئولان رونمایی شد.

دومین رویداد مجازی مد و لباس با موضوع «نماز و عفاف و حجاب» با هدف ترغیب و تشویق عموم مردم برای بهره‌وری از الگوهای ایرانی اسلامی و طراحی و دوخت نمونه‌های جدید چادر و مقنعه نماز و جانماز، از سوی کارگروه مد و لباس استان یزد و با همکاری کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و شورای اقامه نماز اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برگزار می‌شود.

هنرمندان و طراحان حوزه مد و لباس استان یزد می‌توانند تا پایان روز 20 خردادماه جاری، 10 تصویر از چادر نماز، مقنعه و جانمازهای طراحی و دوخته شده را با ذکر مشخصات کامل تولیدکننده به دایرکت @roydadhaye_honari_yazd  ارسال کنند.

بهترین تصاویر ارسالی پس از داوری در صفحه اینستاگرام ذکر شده به مدت یک هفته به نمایش گذاشته می‌شود، تا تصاویری که در این صفحه بیشترین تأیید را از مخاطبان داشته باشد، نیز به نحو شایسته‌ای تقدیر به عمل آید.

یادآور می‌شود تصاویر چادر و مقنعه باید از سه وجه روبرو، پشت و پهلو تهیه شده و به آدرس مذکور ارسال شود.

زمان برگزاری تجلیل از برگزیدگان این رویداد متعاقباً اعلام خواهد شد و جوایز برگزیدگان نیز به شرح ذیل اعلام شده است؛ به رتبه اول در این جشنواره، لوح تقدیر به همراه تندیس جشنواره و مبلغ یک میلیون تومان وجه نقد، رتبه دوم لوح تقدیر به همراه تندیس جشنواره و مبلغ هفتصد هزارتومان وجه نقد و همچنین به رتبه سوم لوح تقدیر به همراه تندیس جشنواره و مبلغ پانصد هزارتومان وجه نقد اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha