تصویب 6 رشته تخصصی در حوزه علمیه یزد
کد خبر: 3975021
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲

تصویب 6 رشته تخصصی در حوزه علمیه یزد

معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد از تصویب 6 رشته تخصصی در حوزه علمیه این استان خبر داد و مهلت ثبت‌نام در رشته‌های تخصصی را 21 خردادماه جاری اعلام کرد.

تصویب 6 رشته تخصصی در حوزه علمیه یزدبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی حوزه علمیه، حجت‌الاسلام سیدعباس حسینی‌پور، معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد از تصویب 6 رشته تخصصی ویژه طلاب سطح دو و سه در سال تحصیلی 1401-1400 خبر داد و رشته‌های «کلام اسلامی»، «تفسیر و علوم قرآن» و «حقوق و قضای اسلامی» در سطح 2 و رشته‌های «مهدویت»، «تفسیر و علوم قرآن» و «مشاوره اسلامی» در سطح 3 را از رشته‌های مرکز تخصصی حوزه علمیه استان یزد برشمرد.

معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد درباره شرایط ثبت‌نام اظهار کرد: طلاب مشغول در پایه‌های ششم و هفتم می‌توانند برای تحصیل در رشته‌های سطح 2 و طلاب مشغول به تحصیل در پایه‌های هشتم تا دهم و همچنین طلابی که دروس پایه دهم آنان به اتمام رسیده، می‌توانند در رشته‌های سطح 3 ثبت‌نام کنند.

وی درباره شیوه ثبت‌نام گفت: متقاضیان می‌توانند از طریق سایت مدیریت حوزه علمیه استان یا مراجعه حضوری و یا تماس تلفنی با معاونت آموزش استان یزد جهت ثبت‌نام اقدام کنند.

حسینی‌پور درباره شیوه پذیرش رشته‌های تخصصی گفت: طلاب در همه رشته‌های تخصصی غیر از مشاوره اسلامی بر اساس سوابق تحصیلی و از طریق مصاحبه پذیرش می‌شوند و رشته مشاوره اسلامی علاوه بر مراحل مذکور آزمون کتبی نیز دارد.

معاون آموزش حوزه علمیه یزد مهلت ثبت‌نام در رشته‌های تخصصی را 21 خردادماه جاری دانست و با اشاره به زمان مصاحبه رشته‌های تخصصی بیان کرد: پس از اتمام زمان ثبت‌نام و بررسی سوابق تحصیلی از متقاضیان جهت شرکت در مصاحبه دعوت به عمل می‌آید.

 

انتهای پیام
captcha