کوتاهی در انتخابات موجب طمع دشمنان می‌شود
کد خبر: 3977419
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳

کوتاهی در انتخابات موجب طمع دشمنان می‌شود

مدرس حوزه علمیه خواهران استان یزد گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش‌ رو مهم و حیاتی است و کوتاهی در این زمینه موجب طمع دشمنان و پیشبرد اهداف آنان خواهد شد.

کوتاهی در انتخابات موجب طمع دشمنان می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، طاهره امیری، مدرس حوزه علمیه خواهران استان یزد، امروز، 24 خرداد در نشست بصیرتی با موضوع «امر به معروف و حضور حداکثری در انتخابات» که با همکاری کانون قرآن شهرستان اردکان برگزار شد، با اشاره به آیه «یَآ أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ قُواْ أَنفُسَکُمْ وَأَهْلِیکُمْ نَاراً وَقُودُهَا النَّاسُ وَ الْحِجَارَةُ عَلَیْهَا مَلاَئِکَةٌ غِلَاظٌ شِدَادٌ لَّا یَعْصُونَ اللَّهَ مَآ أَمَرَهُمْ وَ یَفْعَلُونَ مَا یُؤْمَرُونَ» اظهار کرد: امر به معروف از شاخصه‌های امت اسلامی است و در زمان کنونی دشمنان برای ضربه زدن به اسلام بعد فرهنگی و زن را مورد هدف و هجمه خود قرار داده‌اند.

وی تصریح کرد: زن، محور اصلی در خانواده اسلامی به شمار می‌رود و دشمنان با انواع تهاجمات فرهنگی سعی در آسیب رساندن به او و کشاندن وی به فساد دارند و هر یک از افراد جامعه نسبت به بی‌بند و باری فرهنگی وظیفه امر به معروف را بر عهده دارند.

امیری افزود: زنانی در صدر اسلام همچون حضرت زهرا(س) برای دفاع از ولایت خانه به خانه، روشنگری می‌کردند و از دین پیامبر اسلام(ص) دفاع می‌کردند.

وی با اشاره به سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بیان کرد: حضور حداکثری مردم در این امر مهم، حیاتی است و کوتاهی در این زمینه موجب طمع دشمنان و پیشبرد خواسته‌های آنان خواهد شد. با توجه به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب به منظور مشارکت گسترده انتخابات، دعوت چهره به چهره و عمومی مردم از مصادیق امر به معروف است.

امیری در پایان با اشاره به تاریخ اسلام در شعب ابی‌طالب و مقاومت یاران پیامبر اکرم(ص) در آن زمان گفت: شهدا با توجه به بیانات امام خمینی(ره) به منظور حفظ نظام اسلامی، جان خود را فدا کردند و در زمان کنونی ملت ایران با مشارکت خود در این عرصه و انتخاب کاندیدای اصلح ادامه‌دهنده راه امام و شهدا هستند.

انتهای پیام
captcha