رقابت ۵ هزار دانش‌آموز یزدی در جشنواره «بیعت در غربت»
کد خبر: 3977884
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲

رقابت ۵ هزار دانش‌آموز یزدی در جشنواره «بیعت در غربت»

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد از شرکت ۵ هزار دانش‌آموز دختر مقطع متوسطه اول و دوم در هفتمین دوره جشنواره «بیعت در غربت» خبر داد.

5هزار دانش‌آموز یزدی در جشنواره «بیعت در غربت» شرکت کردندسعید غفاریان، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌ کل آموزش و پرورش استان یزد، در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، با اشاره به برگزاری اختتامیه هفتمین جشنواره فرهنگی هنری «بیعت در غربت» با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد اظهار کرد: 5 هزار دانش‌آموز دختر مقطع متوسطه اول و دوم در این دوره از جشنواره «بیعت در غربت» که با هدف ترویج فرهنگ مهدویت در محل حسینیه صاحب‌الزمان(عج) محمودآباد برگزار شد، شرکت کردند.

وی ادامه داد: از این تعداد 45 نفر رتبه اول جشنواره و 250 نفر رتبه دوم و سوم هفتمین جشنواره «بیعت در غربت» را کسب کردند که در مراسم اختتامیه با حضور جمعی از مسئولان با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تجلیل شدند.

غفاریان در پایان اظهار کرد: این جشنواره که به همت دارالقرآن مرکزی امام خامنه‌ای برگزار شد، دانش‌آموزان در هفت بخش مختلف مطالعاتی، ادبی، هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی، هنرهای دستی، هنرهای آوایی و تولید محتوای الکترونیک به رقابت با یکدیگر پرداختند.

انتهای پیام
captcha