قزوینی‌ها تخلفات تبلیغات انتخاباتی را به ۱۳۷ گزارش دهند
کد خبر: 3978001
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹

قزوینی‌ها تخلفات تبلیغات انتخاباتی را به ۱۳۷ گزارش دهند

مدیر سامانه مدیریت ۱۳۷ شهری قزوین با اشاره به تبلیغات محیطی انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر؛ گفت: از شهروندان می‌خواهیم که کلیه تخلفات انتخاباتی که باعث مزاحمت و نازیبایی در سطح شهر می‌شود به سامانه ۱۳۷ گزارش دهند.

قزوینی‌ها تخلفات تبلیغات انتخاباتی را به ۱۳۷ گزارش دهند

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی سامانه ۱۳۷ قزوین، سعید رحمانی تصریح کرد: با آغاز تبلیغات ریاست جمهوری و شورای شهر، چهره شهر با پخش تراکت، نصب بنر و پوسترهای تبلیغاتی متفاوت می‌شود، نصب بنرها در مکان‌هایی که برای تبلیغات در نظر گرفته نشده است علاوه بر خسارت به اموال عمومی و مزاحمت برای شهروندان، چهره شهر نازیبا می‌کند.

وی افزود: شهروندان اگر موارد تخلف ازجمله نصب پوسترهای تبلیغاتی در مکان‌های غیرمجاز یا بنر و استند و بیلبورد در مکان‌هایی قرارگرفته است که منجر به سد معبر می‌شود را مشاهده کردند می‌توانند با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند.

مدیر سامانه ۱۳۷ شهرداری قزوین اظهار کرد: طبق توافق انجام‌شده، سازمان زیباسازی با موارد تخلف تبلیغاتی مربوط به انتخابات برخورد می‌کند، رسیدگی به تخلفاتی چون نصب بنر، پوستر و تبلیغاتی ازاین‌دست که به چهره شهر آسیب وارد کرده و برای شهروندان مزاحمت ایجاد کند، بر عهده شهرداری است و دیگر تخلفات انتخاباتی در حیطه اختیارات مدیریت شهری نیست.

وی یادآور شد: در چند روز اخیر، شهرداری با همراهی نیروی انتظامی و فرمانداری، بنرهای غیرمجاز در خیابان‌های رسالت، سعدی، بلوار بهشتی، بلوار سعادت، شهرک ولایت، سرتک، ملاصدرا و شهید سلیمانی را جمع‌آوری کرده است؛ همچنین سازمان پسماند، پوسترهای تبلیغاتی که به برخی از دیوارهای معابر عمومی، میدان‌ها و المان‌های شهری چسبانده شده بود، پاک‌سازی کرده است.

انتهای پیام
captcha