چهارمین دوره کتاب سال استان یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3978622
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲
یادمان شهید صدوقی /

چهارمین دوره کتاب سال استان یزد برگزار می‌شود

چهارمین دوره کتاب سال استان یزد یادمان شهید آیت‌الله صدوقی(ره) با هدف معرفی کتاب‌های برتر، کمک به اعتلای سطح دانش و فرهنگ مکتوب و حمایت و تشویق پدیدآورندگان کتاب برگزار می‌شود.

چهارمین دوره کتاب سال استان یزد برگزار می شودبه گزارش ایکنا از یزد، چهارمین دوره کتاب سال استان یزد یادمان شهید آیت‌الله صدوقی(ره) برگزار می‌شود.

این دوره از سال 94 و براساس رویکرد توسعه فرهنگی و اجتماعی بنا نهاده شده است و هر دوسال یکبار با متولی‌گری خانه فرهنگ صدوقی و تحت نظارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شناسایی و معرفی کتاب‌های برتر، کمک به اعتلای سطح دانش و فرهنگ مکتوب و حمایت و تشویق پدیدآورندگان کتاب برگزار می‌شود.

آثار ارسالی به دبیرخانه چهارمین دوره کتاب سال استان یزد در قالب گروه‌های دوازده‌گانه در حوزه‌های مختلف توسط خانه کتاب ایران مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و به برگزیدگان هرگروه در این دوره لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ یکصد میلیون ریال اهدا می‌شود.

همچنین به هریک از شایستگان تقدیر، لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ پنجاه میلیون ریال اهدا خواهد شد. یک کتاب نیز در بخش جوایز ویژه همسان با جایزه نفرات شایسته تقدیر به همراه تندیس مورد تجلیل قرار خواهد گرفت.

زمان اعلام برگزیدگان و مراسم اهدای جوایز برگزیدگان کتاب سال استان یزد همزمان با سالگرد شهادت آیت‌الله صدوقی و روز قلم در چهاردهم تیرماه سال جاری خواهد بود.

انتهای پیام
captcha