دوره تخصصی «تربیت معلم حفظ قرآن» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3978960
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۵

دوره تخصصی «تربیت معلم حفظ قرآن» در یزد برگزار می‌شود

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد از برگزاری دوره تخصصی «تربیت معلم حفظ قرآن» با همکاری اتحادیه کشوری در این استان خبر داد.

دوره تخصصی «تربیت معلم حفظ قرآن» در یزد برگزار می‌شودحمیدرضا مطهریان، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد، در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، از برگزاری دوره تخصصی تربیت معلم حفظ قرآن کریم با همکاری اتحادیه کشور در این استان خبر داد. 

مطهریان اظهار کرد: متقاضیان دارای حداقل تأییدیه حفظ 10 جزء (ارائه مدرک آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان در رشته حفظ 10 جزء یا بالاتر یا حضور در آزمون‌های ورودی)، با شرط سنی حداقل 18 سال و حداکثر 50 سال می‌توانند در این دوره نام‌نویسی کنند.

وی ادامه داد: افراد دارای مدارک تخصصی درجات بالاتر، برخوردار از سابقه تدریس در دوره‌های آموزشی حفظ، دارا بودن محفوظات بیشتر، داشتن مدرک تحصیلی بالاتر، احراز رتبه‌های ممتاز در مسابقات قرآنی از جمله بین‌المللی، کشوری و استانی نیز در صورت تمایل در اولویت حضور در این دوره قرار خواهند گرفت.

مطهریان بیان کرد: علاقه‌مندان تا سوم تیرماه فرصت دارند که درخواست خود را از طریق پیام‌رسان‌های ایتا و واتساپ به شماره 09901771310 ارسال کنند. سپس آزمون ورودی اخذ و افرادی که حد نصاب لازم را کسب کرده باشند به دوره راه پیدا می‌کنند.

انتهای پیام
captcha