وقف جدید در ابرکوه به ثبت رسید
کد خبر: 3978973
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۸

وقف جدید در ابرکوه به ثبت رسید

رئیس اوقاف و امورخیریه شهرستان ابرکوه از ثبت وقف یک قطعه زمین برای مسجد امام حسن(ع) منطقه مهرآباد این شهرستان به ارزش ۵/۲ میلیارد ریال خبر داد.

وقف جدید در شهرستان ابرکوه به ثبت رسیدبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، ابوالفضل زمانی، رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان ابرکوه با اشاره به اهمیت وقف در جامعه اظهار کرد: وقف می‌تواند گره‌گشا و کمک بسیار خوبی برای نیازهای جامعه امروزی باشد لذا باید تلاش خود را مضاعف کنیم تا مردم را نسبت به امورات وقف بهتر و بیشتر آشنا ‌کنیم زیرا وقف دامنه فعالیت گسترده‌ای در جامعه دارد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ابرکوه از وقف به عنوان صدقه جاری‌ نام برد و بیان کرد: وقف علاوه بر ثواب دنیوی، ثواب اخروی بسیار زیادی دارد که باقیات و صالحات است و باید جامعه را باید نسبت به فواید وقف کردن در جامعه آشنا کنیم.

وی از ثبت وقف جدید در شهرستان ابرکوه خبر داد و بیان کرد: حسین بخشی‌زاده و صغری فلاح واقفان خیراندیش شهرستان یک قطعه زمین را برای مسجد امام‌حسن(ع) منطقه مهرآباد وقف کردند.

فلاح تصریح کرد: این قطعه زمین به مساحت 250 مترمربع و ارزش 5/2 میلیاردریال است که از سوی این خانواده واقف، برای مسجد وقف شده است.

انتهای پیام
captcha