دوره آموزشی «تربیت مروج قرآن» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3979135
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲

دوره آموزشی «تربیت مروج قرآن» در یزد برگزار می‌شود

مسئول دفتر قرآن و عترت معاونت تهذیب حوزه علمیه یزد از برگزاری دوره آموزشی «تربیت مروج قرآن کریم» ویژه طلاب پایه ششم به بالا و روحانیون و اساتید حوزه علمیه استان خبر داد.

دوره آموزشی «تربیت مروج قرآن» در یزد برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام سید محمدکاظم میرجلیلی، مسئول دفتر قرآن و عترت معاونت تهذیب حوزه علمیه یزد، امروز، 31 خرداد در جلسه معاونان تهذیب مدارس علمیه استان یزد با ارائه گزارشی از اجرای طرح پایش در مدارس علمیه استان، اظهار کرد: بیش از 500 نفر از طلاب در این طرح شرکت کرده و مورد ارزیابی قرار گرفتند و در پایان حدود 95 درصد از شرکت‌کنندگان در این طرح قبول شدند.

وی با اشاره به برنامه‌های آتی دفتر قرآن و عترت حوزه علمیه گفت: مقرر شد در تمام مدارس علمیه استان دارالقرآن تأسیس شود، همچنین برگزاری آزمون سالیانه حفظ قرآن ویژه طلاب از دیگر برنامه‌هایی است که در تیرماه امسال برگزار خواهد شد.

میرجلیلی با بیان اهمیت برگزاری دوره تفسیر و مفاهیم قرآن کریم بیان کرد: دوره آموزشی تربیت مروج قرآن کریم نیز ویژه طلاب پایه ششم به بالا و روحانیون و اساتید، طی 52 ساعت و در سرفصل‌های بیان تفسیر، روش دسته‌بندی آیات، روش برداشت از قرآن، جریان‌شناسی شبهات قرآنی، قرآن و کودک و نوجوان و سبک زندگی قرآن از 19 الی 24 تیرماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha