مشکل مسکن ایثارگران در یزد رفع می‌شود
کد خبر: 3979523
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴

مشکل مسکن ایثارگران در یزد رفع می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد از واگذاری زمین ایثارگران همزمان با دهه کرامت خبر داد و گفت: با واگذاری این زمین مشکل مسکن این قشر رفع خواهد شد.

مشکل مسکن ایثارگران در یزد رفع می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، محمدعلی طالبی، استاندار یزد، روز گذشته، 1 تیرماه در مراسم واگذاری زمین ایثارگران استان یزد به مناسبت دهه کرامت، با قدردانی از برنامه‌های خوب بنیاد در راستای رفع معضل زمین ایثارگران، اظهار امیدواری کرد با واگذاری اخیر مشکل مسکن ایثارگران استان دارالعباده یزد حل‌وفصل شود.

حجت‌الاسلام عباس زارع، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز با قدردانی از حمایت‌های مسئولان استان در اختصاص زمین مناسب برای ایثارگران استان گفت: خوشبختانه دارالعباده یزد از نخستین استان‌هایی بود که با برنامه‌های معاون رئیس‌جمهور و ریاست عالی بنیاد برای حل معضل زمین ایثارگران، همراه شد.

زارع افزود: با محبت و عنایت وزیر محترم راه و شهرسازی، استاندار و سایر مدیران استان که همواره در خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران پیش‌قدم بوده‌اند، 1200 قطعه زمین برای شهرستان‌های تابعه و 830 قطعه برای شهرک کوثر ایثارگران شهرستان یزد اختصاص یافت.

یادآور می‌شود در این مراسم به‌صورت نمادین اسناد واگذاری زمین به نمایندگان خانواده شهدا و ایثارگران شهرستان‌های استان یزد تحویل شد.

انتهای پیام
captcha