مستندسازی تاریخ شفاهی جهاددانشگاهی یزد آغاز شد
کد خبر: 3979599
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱

مستندسازی تاریخ شفاهی جهاددانشگاهی یزد آغاز شد

معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد گفت: طرح «مستندسازی تاریخ شفاهی جهاددانشگاهی استان یزد» با هدف تهیه بانک اطلاعاتی فعالیت‌های این نهاد آغاز شد.

مستندسازی تاریخ شفاهی جهاددانشگاهی یزد آغاز شدمحمدرضا دهقانی، معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، از اجرای طرح «مستندسازی تاریخ شفاهی جهاددانشگاهی استان یزد» به همت این معاونت خبر داد و اظهار کرد: این طرح در قالب مصاحبه‌های صوتی و تصویری از جهادگران پیشکسوت و فعالان این سازمان در حال برگزاریست.

وی؛ ثبت روایت تاریخ گذشته جهاددانشگاهی استان یزد، تهیه و تکمیل بانک اطلاعاتی جامع از روند تاریخ فعالیت‌های جهاددانشگاهی این استان را از اهداف اصلی این طرح برشمرد.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی یزد آمادگی این معاونت به منظور تهیه تاریخ شفاهی سایر نهادها و ارگان‌ها در سطح استان را اعلام کرد.

یادآور می‌شود سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد، فعالیت خود را از سال 1373 با عنوان واحد استانی و با هدف تحقق بخشیدن به آرمان‌های انقلاب فرهنگی آغاز کرد و اکنون با اتکا به تعهد و دانش اعضای خود در حوزه‌های پژوهشی، آموزشی، فرهنگی، تجاری‌سازی و اشتغال به توانایی‌های تخصصی ویژه‌ای دست یافته و توانسته ضمن همکاری با مراکز تحقیقاتی مختلف کشور، گام‌های مؤثری را در راستای نیازهای استان و کشور با تأکید بر آموزش‌های تخصصی با موفقیت بردارد.

انتهای پیام
captcha