طرح «شمیم خدمت» در امامزادگان یزد آغاز شد
کد خبر: 3980882
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲

طرح «شمیم خدمت» در امامزادگان یزد آغاز شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد از اجرای طرح «شمیم خدمت» با شعار هرخانه، یک کارخانه در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه خبر داد.

طرح «شمیم خدمت» در امامزادگان یزد آغاز شدبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام حسین زارع‌زاده، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان یزد، امروز، 8 تیر در جمع خبرنگاران از اجرای طرح «شمیم خدمت» با شعار هرخانه، یک کارخانه در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه این استان خبر داد.

زارع‌زاده اظهار کرد: سازمان اوقاف و امورخیریه برای تحقق شعار سال و زمینه‌سازی برای ایجاد جامعه مهدوی، طرح شمیم خدمت را به عنوان یک کار ویژه‌ و مهم در دستور کار قرار داده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد افزود: در سال جدید که با عنوان تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها نامگذاری شده، انتظار می‌رود بیش از گذشته از ظرفیت و جایگاه امامزادگان و همچنین ظرفیت موقوفات در راستای تحقق شعار سال گام‌های مهم و اساسی برداشته شود.

وی افزود: در اجرای شیوه‌نامه‌های طرح شمیم خدمت، 3 گام مهم و اساسی باید برداشته شود در گام نخست آموزش و توانمندسازی، گام دوم کمک به ایجاد و زمینه اشتغال و در نهایت گام سوم بازاریابی و فروش محصولات تولیدی خواهد بود.

زارع‌زاده؛ اولویت‌بندی آموزش و توانمندسازی خدام بقاع‌متبرکه و خانواده‌های آنها، ضرورت استفاده از مشاوران، نخبگان، دانشگاهیان و صاحب‌نظران و همچنین تعامل و استفاده از ظرفیت‌های نهادهای دولتی و خصوصی در جهت تحقق این طرح و بهره‌وری بالا را از بایسته‌های اجرای این طرح دانست.

وی از کلیه کارآفرینان جهت ایجاد اشتغال پایدار به صورت مستقیم در امامزادگان و غیرمستقیم در منازل افراد جویای کار دعوت به عمل آورد که با محوریت مراکز افق بقاع متبرکه در این کار خیر و خداپسندانه شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha