فراخوان طرح «سفیران مهدویت مساجد» منتشر شد
کد خبر: 3982035
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰

فراخوان طرح «سفیران مهدویت مساجد» منتشر شد

فراخوان طرح استانی «سفیران مهدویت مساجد» منتشر شد؛ این طرح با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، طرح استانی «سفیران مهدویت مساجد» با همکاری ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)، با هدف تربیت و انتخاب مهدی‌یار و ترویج مهدی‌باوری و مهدی‌یاوری در مساجد با شعار «هر مسجد یک پایگاه انتظار» برگزار می‌شود.

فرصت شرکت در این طرح تا 25 تیر ماه اعلام شده و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به نشانی  https://formaloo.com/Amoozesh1400  در این طرح مهدوی ثبت نام کنند.

شرایط شرکت در این طرح، موفقیت در گذراندن دوره‌های مقدماتی مهدویت و مدیریت فرهنگی مهدوی، دارا بودن حداقل ۱۸ سال و همچنین تعهد اخلاقی مبنی بر همکاری با بنیاد مهدویت به مدت حداقل شش ماه است.

این دوره به مدت شش هفته پنجشنبه‌ها از 31 تیر به صورت آنلاین برگزار شده و از جمله موضوعات آن می‌توان به ضرورت طرح مباحث مهدویت، معرفت امام، امام در یک نگاه، انتظار و وظایف منتظران، مدیریت فرهنگی مهدوی و مهدویت و هالیوود، اشاره کرد. همچنین موضوعات مطالعاتی این طرح شامل عناوینی چون «وادی امن»، «ادعیه منتسب به امام زمان (عج)»، «غیبت و فوائد امام غائب»، «وضعیت شیعه در عصر غیبت» و «اماکن متبرکه و سیره حضرت» می‌شود.

مهدی‌یار شرکت کننده در این طرح باید دوره سطح یک آشنایی با معارف مهدویت را در دو بخش کلاس‌های آنلاین و موضوعات مطالعاتی با موفقیت طی کند. در پایان این سطح یک آزمون غیرحضوری از تمامی ۱۲ موضوع مذکور برگزار خواهدشد که موفقیت در آزمون شرط ورود افراد به سطوح آموزشی بعدی است. پس از اعلام نتایج سطح یک افراد برگزیده مجاز به فعالیت‌های مهدوی در مسجد و شرکت در دوره‌های آموزشی تکمیلی رابطین بنیاد مهدویت اصفهان خواهندشد.

آشنایی با معارف مهدویت، پیوستن به شبکه رابطین بنیاد مهدویت، شرکت رایگان در دوره‌های تکمیلی و تخصصی بنیاد مهدویت اصفهان، شرکت رایگان در اردوی فرهنگی جهت بازدید از نمایشگاه تجسمی و الشمس و پرده خوانی مهدویت، شرکت رایگان در اردوی زیارتی جمکران برای رابطین فعال و برگزیده، اهدای جوایز نقدی و فرهنگی به ۱۲ رابط برگزیده، اعزام مربی مهدویت به کانون‌ها و اسکان اردوهای پایان دوره در جمکران از مزایای طرح «سفیران مهدویت مساجد» است.

مخاطبان این طرح منتخبی از بانوان و آقایان فعال فرهنگی مساجد (ائمه جماعت، مسئولان پایگاه بسیج و کانون فرهنگی مساجد و ...) هستند.

انتهای پیام
captcha