نیکوکار یزدی زمینه آزادی یک زندانی را فراهم کرد
کد خبر: 3982090
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵

نیکوکار یزدی زمینه آزادی یک زندانی را فراهم کرد

نیکوکار یزدی با پرداخت یکصد میلیون ریال هزینه مراسم سالگرد والدین خود زمینه آزادی یک محکوم مالی جرائم غیرعمد از زندان یزد را فراهم کرد.

نیکوکار یزدی زمینه آزادی یک زندانی رابه گزارش ایکنا از یزد، نیکوکار یزدی با پرداخت 10 میلیون تومان هزینه برگزاری مراسم سالگرد والدینش، علیرضا مودتی یزدی و ملوک محسنی میبدی، زمینه آزادی یک محکوم مالی جرائم غیرعمد را فراهم کرد.

این نیکوکار یزدی در این خصوص اظهار کرد: با توجه به شرایط کنونی اجتماع و برای جلوگیری از هرگونه تجمعی در راستای برگزاری مراسمی، تصمیم گرفتیم این مبلغ را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص دهیم.

همچنین حسین دشتی خویدکی فرزند زنده یاد حاج میرزا علی دشتی خویدکی، پیرغلام امام‌حسین(ع) مبلغ 230 میلیون ریال را به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اختصاص داد.

وی هدف از این اقدام خداپسندانه را ترویج فرهنگ کمک به همنوع و گره گشایی از کار نیازمندان بیان کرد و گفت: این مبلغ را جهت شادی روح پدر و خوشحالی یک خانواده اهدا کردم، به امید روزی که زندان‌های کشور از محکومان مالی خالی شود.

یادآور می‌شود این نیکوکار سال گذشته نیز مبلغ 38 میلیون تومان از طرف هیئت خویدک یزد در قالب پویش هر هیئت آزادی یک زندانی به این ستاد اهدا کرده بود.

انتهای پیام
captcha