امضای تفاهم‌نامه همکاری بین ستاد اقامه نماز یزد و انتقال خون
کد خبر: 3982205
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۷

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین ستاد اقامه نماز یزد و انتقال خون

در راستای برنامه‌های مصوب ترویج و توسعه فرهنگ نماز، تفاهم‌نامه همکاری بین اداره‌ کل انتقال خون و ستاد اقامه نماز استان یزد به امضا رسید.

انتقال خون و ستاد اقامه نماز یزد تفاهم‌نامه همکاری امضا کردندبه گزارش ایکنا از یزد، مدیرکل انتقال خون استان و مدیر ستاد اقامه نماز یزد، در راستای برنامه‌های مصوب ترویج و توسعه فرهنگ نماز، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

تفاهم‌‌نامه دو جانبه در امر توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در مراسمی که، 14 تیر در محل ستاد اقامه نماز استان و با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی، مدیر ستاد اقامه نماز و نقی تقوائی، مدیرکل انتقال خون استان برگزار شد، به امضا طرفین رسید.

نقی تقوائی، مدیرکل انتقال خون استان و رئيس شورای اقامه نماز در این نهاد در این مراسم با اشاره به حدیثی از پیامبر گرامی اسلام که شرط قبولی اعمال در گرو نماز است، گفت: اقامه نماز جماعت هدف پیامبران الهی بوده و وظیفه ما این است در این راه هرچه توان داریم، بکار بندیم و این اقدام در راه اقامه نماز هزینه نیست، بلکه سرمایه‌گذاری است.

حجت‌الاسلام سیداکبر موسوی، مدیر ستاد اقامه نماز استان یزد نیز در این نشست از فعالیت و تلاش انتقال خون در طول سال و مخصوصاً در ایام شیوع ویروس کرونا در راستای تأمین خون سالم برای بیماران تشکر کرد و گفت: اداره کل انتقال خون یزد در حوزه توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز خوش درخشیده و نتیجه آن کسب مقام شایسته تقدیر ویژه و شایسته تقدیر در چند سال اخیر بوده است.

یادآور می‌شود در راستای تحقق آیه شریفه «إن مکناهم فی‌الاَرض اَقامُو الصَلاه» و به منظور عملیاتی کردن پیام‌های مقام معظم رهبری در اجلاس‌های سراسری نماز، پس از برگزاری جلسات مشترک و تخصصی و کارشناسی بین مسئولان مربوطه در دو دستگاه، برنامه‌های توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در سال جاری اداره کل انتقال خون یزد مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

انتهای پیام
captcha