خطبه‌خوانی غدیر در مساجد یزد اجرایی می‌شود
کد خبر: 3982811
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۹

خطبه‌خوانی غدیر در مساجد یزد اجرایی می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد با اشاره به ویژه برنامه‌های اعیاد غدیرخم و قربان از برگزاری خطبه‌خوانی غدیر در مساجد یزد خبر داد.

خطبه‌خوانی غدیر در مساجد یزد اجرایی می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، اولین نشست هماهنگی ستاد مبشر غدیر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد، امروز، 17 تیر و در آستانه فرارسیدن دو عید بزرگ مسلمانان و شیعیان جهان، عید سعید قربان و غدیرخم با هدف ارتقای شناخت شخصیت والای امام علی(ع) برگزار شد.

عباس ملازینلی، معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در این نشست بر اجرای ویژه برنامه‌های متنوع تأکید کرد.

وی از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در این ایام را برگزاری کاروان شادی، پویش اطعام غدیر، نورافشانی در سطح شهر، مسابقه کتابخوانی غدیر، جشن محلات، خطبه خوانی غدیر در مساجد، روز شمار غدیر و همچنین تهیه و پخش کلیپ با موضوع غدیر اعلام کرد.

یادآور می‌شود در این نشست که در راستای برگزاری برنامه‌های مفرح و شاد با بررسی برنامه‌های اجرایی سال‌های قبل همراه بود، در خصوص اجرای بهتر و جامع‌تر برنامه‌های فرهنگی در مراسم غدیر امسال تبادل نظر صورت گرفت.

انتهای پیام
captcha