پویش مردمی «نذر من» در یزد راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: 3984777
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۰

پویش مردمی «نذر من» در یزد راه‌اندازی می‌شود

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد از راه‌اندازی پویش مردمی «نذر من» از عید قربان تا عید سعید غدیرخم در این استان خبر داد.

پویش مردمی «نذر من» در یزد راه‌اندازی می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی کمیته امداد، غلامرضا مشعل‌چی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد با اشاره به اجرای پویش مردمی «نذر من» در استان یزد اظهار کرد: کمیته امداد با راه‌اندازی پویش مردمی #نذر_ من از عید قربان تا عید سعید غدیر همانند سال‌های گذشته آماده دریافت نذورات، خیرات و گوشت قربانی مردم نیکوکار استان یزد و توزیع در بین نیازمندان است.

وی با بیان اینکه بیشتر افراد تهی‌دست و نیازمند توان خرید گوشت موردنیاز خانواده خود را ندارند افزود: هم‌اکنون 50 هزار مددجو تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند، خانواده‌های دارای کودک کمتر از پنج سال مبتلابه سوءتغذیه و مددجویان بیمار در اولویت بهره‌مندی از کمک‌های مردمی در قالب این پویش هستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد تصریح کرد: این پویش با هدف ترویج سنت حسنه رسیدگی به وضعیت معیشت و اطعام نیازمندان در قالب بسته‌های معیشتی و طبخ و توزیع غذای گرم به‌صورت گسترده در سطح استان اجرا می‌شود.

وی با دعوت از نیکوکاران برای مشارکت گسترده در این پویش، به شیوه‌های مشارکت اشاره کرد و گفت: مردم نیکوکار استان می‌توانند از طریق کد دستوری#*۸۸۷۷*۱ تلفن همراه و همچنین شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۶۷۷۷۷۷۷ در این امر خیر شرکت کنند.

مشعل‌چی با بیان اینکه هر فرد با پرداخت حداقل 10 هزار تومان می‌تواند در این طرح خداپسندانه سهیم باشد ادامه داد: پایگاه‌های اینترنتی emdad.ir و همچنین hamsofreh.ir از دیگر شیوه‌های مشارکت در طرح نذر قربانی، ذبح ابراهیمی است.

وی با اشاره به اینکه سامانه چهاررقمی ۱۸۱۱ کمیته امداد استان یزد آماده پاسخگویی به مردم خیراندیش استان است، یادآور شد: ارزش نذورات قربانی نیکوکاران یزدی که در سال گذشته به‌صورت نقدی و غیر نقدی به پایگاه‌های این نهاد و مراکز نیکوکاری اهدا شد بیش از هشت میلیارد و 500 میلیون تومان بود.

انتهای پیام
captcha