انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان جهاد دانشگاهی و پست هرمزگان
کد خبر: 3985246
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان جهاد دانشگاهی و پست هرمزگان

رییس جهاد دانشگاهی استان هرمزگان از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین اداره کل پست استان و این واحد دانشگاهی به منظور شناسایی، ارزیابی و آموزش شرکت‌های نوپا (استارت آپی) در حوزه کسب و کار الکترونیک جهت همکاری و توسعه و بهره‌برداری از امکانات سکوی تجارت الکترونیک شرکت ملی پست، خبر داد.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، محمد دلپسند، رییس جهاد دانشگاهی استان، صبح امروز، 28 تیرماه، اظهار کرد: تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین اداره کل پست استان و این واحد دانشگاهی منعقد شد. شناسایی و ارزیابی شرکت‌های نوپا (استارت آپی) فعال در حوزه کسب و کار الکترونیک مطابق با شرایط پست، معرفی شرکت‌های شناسایی شده و واجد شرایط به پست جهت انجام اقدامات بعدی، ارزیابی عملکرد شرکت‌های معرفی شده و در حال فعالیت به منظور دستیابی به اهداف تعیین شده و کمک به شرکت‌های در حال فعالیت جهت رفع نقایص احتمالی و بهبود شرایط کاری و حرفه‌ای از جمله تعهدات جهاد دانشگاهی در این تفاهم‌نامه است.

وی اضافه کرد: ارائه آموزش‌های لازم مرتبط با موضوع تفاهم‌نامه به شرکت‌های در حال فعالیت، تلاش جهت راه‌اندازی ساز و کار تجارت الکترونیک بین‌الملل، ایجاد تمهیدات لازم جهت الزام به دریافت وجوه بصورت الکترونیکی، انتخاب شرکت‌های با محصولات بومی و استراتژیک استانی در اولویت از دیگر تعهدات این واحد دانشگاهی در تفاهم‌نامه است.

رییس جهاد دانشگاهی هرمزگان عنوان کرد: تخصیص فضای کاری موردنظر به جهاد در صورت درخواست و عقد قرارداد اجاره، فراهم کردن امکانات تردد و حضور در ساختمان محل استقرار خارج از ساعات کاری مصوب پست و فراهم کردن امکان دسترسی به زیرساخت های پلتفرم تجارت الکترونیک پست از تعهدات اداره کل پست استان هرمزگان در این تفاهم‌نامه است.

وی یادآور شد: معرفی جهاد دانشگاهی به سازمان فناوری اطلاعات جهت استفاده از تسهیلات طرح ایران کارفا آن سازمان، با توجه به ماهیت کالاهای حوزه تجارت الکترونیک در استان های مرزی، پیگیری، ایجاد تمهیدات و رایزنی هایی جهت تسهیل این امر با مراجع ذیصلاح، ارائه سایر سرویس ها و خدمات پستی نظیر انبارداری و لجستیک از دیگر تعهدات اداره کل پست استان هرمزگان در این تفاهم‌نامه است.

انتهای پیام
captcha