هزینه نذر روز عرفه به آزادی محکومان مالی در یزد اختصاص یافت
کد خبر: 3985298
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۹

هزینه نذر روز عرفه به آزادی محکومان مالی در یزد اختصاص یافت

نیکوکار یزدی با پرداخت ۶۰ میلیون ریال از هزینه نذر پخت آش روز عرفه زمینه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در استان یزد را فراهم کرد.

اختصاص هزینه نذر روز عرفه به آزادی محکومین مالیبه گزارش ایکنا از یزد، نیکوکار یزدی مبلغ 6 میلیون تومان هزینه نذر پخت آش روز عرفه را به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اختصاص داد.

این نیکوکار یزدی در خصوص این اقدام خداپسندانه گفت: هر سال در روز عرفه طبق نذری، اقدام به پخت آش و توزیع آن به هنگامه افطار می‌شد که با توجه به شرایط کرونایی و محدودیت‌های ایجاد شده تصمیم گرفتم تا هزینه این نذر به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اختصاص یابد.

یادآور می‌شود، ستاد دیه استان یزد آمادگی پذیرش نذورات مردمی در قالب آزادی زندانیان جرائم غیر است و نیکوکاران می‌توانند نذورات خود را به حساب‌های نمایندگی ستاد دیه استان یزد به شماره حساب‌های ۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷ بانک ملت، ۶۶۶۶۶۶ پست بانک، شماره کارت‌های مجازی ۶۲۷۷۶۰۷۰۰۰۰۰۳۲۳۱ و ۵۰۴۱۷۲۷۰۶۶۶۶۶۶۶۸ و یا با شماره‌گیری کد دستوری #۱۱۳۳*۶۶۵۵* را به حساب ستاد دیه استان یزد واریز کنند. همچنین روابط‌عمومی ستاد دیه استان یزد با تلفن ۰۳۵۳۶۲۹۸۲۰۰ پاسخگوی سؤالات شهروندان در این زمینه خواهد بود.

انتهای پیام
captcha